تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798438685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور فعالتر تجار و سرمايه گذاران ايراني در عرصه هاي اقتصادي زيمبابوه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۹:۲۳ب.ظ)
رئيس جمهور زيمبابوه خواستار شد؛ حضور فعالتر تجار و سرمايه گذاران ايراني در عرصه هاي اقتصادي زيمبابوه رئيس جمهور زيمبابوه خواستار حضور فعالتر فعالان تجاري و سرمايه گذاران ايراني در عرصه هاي اقتصادي و سرمايه گذاري در زيمبابوه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رابرت موگابه رئيس جمهور زيمبابوه در ديدار با حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه کشورمان در شهر حراره پايتخت اين کشور با ابلاغ سلام هاي گرم خود به حضرت آيت الله خامنه اي مقام معظم رهبري و ابراز خرسندي از انجام عمل جراحي موفقيت آميز ايشان و نيز ابلاغ سلام و درودهاي دوستانه خود به حسن روحاني رئيس جمهوري کشورمان، بر وجود روابط دوستانه و صميمي بين رهبران و مردم دو کشور تاکيد کرد.
رئيس جمهور زيمبابوه در اين ديدار استحکام بيش از پيش روابط و همکاري هاي فيمابين در زمينه هاي سياسي و اقتصادي و صيانت از دستاوردهاي دو کشور را مورد تاکيد قرار داد.
موگابه با تاکيد بر حمايت زيمبابوه از حق جمهوري اسلامي ايران در فعاليت هاي هسته اي صلح آميز، اعمال استانداردهاي دوگانه در اين زمينه را تقبيح کرد.
رئيس جمهور زيمبابوه با اشاره به تحولات جاري در عرصه بين المللي و دخالت هاي آمريکا در ساير کشورها از جمله ليبي و عراق، ضمن تحسين مردم و دولت ايران به خاطر مقاومت در برابر فشارهاي ناشي از تحريم هاي ظالمانه، افزود: جمهوري اسلامي ايران با ايفاي نقش سازنده در منطقه و جهان ثابت کرده که يک کشور قابل اطمينان مي باشد.
موگابه تقويت همکاري، همبستگي و اتحاد بين کشورهاي در حال توسعه را براي دستيابي به توسعه پايدار و ايستادگي در برابر زياده خواهي ها ضروري ارزيابي کرد.
رئيس جمهور زيمبابوه همچنين خواستار حضور فعالتر فعالان تجاري و سرمايه گذاران ايراني در عرصه هاي اقتصادي و سرمايه گذاري در زيمبابوه شد.
حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه کشورمان نيز در اين ديدار با تبريک رياست زيمبابوه بر جامعه توسعه اقتصادي جنوب آفريقا (SADC) گفت : قاره آفريقا با نام مبارزين ضد استعمار و آپارتايد همچون نلسون ماندلا و رابرت موگابه شناخته مي شود.
معاون عربي و آفريقاي وزارت خارجه بر استمرار پيوندهاي دوستانه و همکاري هاي سازنده بين دو کشور تاکيد و ابراز اميدواري کرد که زيمبابوه بتواند در چارچوب منافع ملي و با تکيه بر توان و امکانات بومي خويش بر چالش هاي موجود فائق آمده و با طي کردن روند توسعه، به کشوري آباد و پيشرفته در منطقه جنوب آفريقا تبديل شود.
اميرعبداللهيان سياست ها و عملکرد نادرست آمريکا و برخي از کشورهاي غربي را علت به وجود آمدن جريان هاي افراطي در خاورميانه و آفريقا دانست و عزم راسخ جامعه جهاني و اقدام دست جمعي کشورهاي جهان را براي رفع اين معضل بزرگ خواستار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن