تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه کالای پاییزه در مشهد گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه کالای پاییزه در مشهد گشایش یافت مشهد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از گشایش دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در مشهد خبر داد.


"راضیه علیرضایی" روز پنجشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس با توجه به افزایش تقاضا و به منظور سهولت دسترسی شهروندان به کالاهای مورد نیاز دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد به عنوان نمایشگاه اصلی از امروز تا 28 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی برپا شده است.
وی بیان کرد: این نمایشگاه در 950 غرفه با مشارکت مجامع امور صنفی و اتحادیه ها دایر شده و در آن کالاهایی مانند نوشت افزار، کیف و کفش، مواد غذایی، مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، مواد پروتئینی، لوازم خانگی و پوشاک با حداکثر 15 درصد تخفیف نسبت به بازار عرضه می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 تا 23 و در روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 23 پذیرای عموم شهروندان خواهد بود.
وی افزود: نخستین نمایشگاه پاییزه مشهد با 60 غرفه روز 12 شهریور ماه در محل چهارراه نخریسی مشهد افتتاح شد.
علیرضایی گفت: به موازات برگزاری این نمایشگاهها در مشهد از 13 شهریور ماه تا پنجم مهر ماه نمایشگاههای فروش کالای پاییزه با هزار و 100 غرفه در 25 شهرستان خراسان رضوی نیز در حال برپایی است.
وی افزود: در راستای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت در این ایام، در کنار برگزاری نمایشگاه پاییزه "طرح فروش فوق العاد" نیز در برخی واحدهای صنفی شهرهای مختلف استان اجرا می شود که کالاهای مورد نیاز فصل پاییز را با 15 تا 20 درصد تخفیف عرضه می کنند.
7489/660


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن