تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820512211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول خاش به عنوان کارمند نمونه کشوری تجلیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول خاش به عنوان کارمند نمونه کشوری تجلیل شد خاش، زاهدان- ایرنا- رییس سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش به عنوان کارمند نمونه کشوری مورد تجلیل قرار گرفت.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان خاش، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رییس ستاد انتخاب کارکنان نمونه بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تجلیل از کارکنان برتر این بنیاد با تقدیر از تلاش نیروهای این نهاد گفت: موفقیت های امروز مرهون تلاش نیروهای سابق بنیاد است و ما آرزو داریم که در رقم خوردن موفقیت های آتی بنیاد سهیم باشیم.

منصور میرمرادی بیان کرد: تمامی همکاران بنیاد از بهترین ها هستند اما به ناچار تنها تعدادی از آنان به نمایندگی از تمامی کارکنان در برنامه امروز تجلیل می شوند.

وی ادامه داد: شاخص های ارزیابی کارکنان برتر، عملکرد فردی و سازمانی آنان بوده و تجلیل از آنان در راستای صلابت سازمانی و توجه به ارزش نیروهای انسانی اتفاق می افتد.

در ادامه این آیین از محمدرضا قلندرزهی رییس سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش بعنوان کارمند برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از استان سیستان و بلوچستان تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، اواخر مردادماه امسال محمدرضا قلندرزهی پس از30 سال کار مستمر و نائل آمدن به بازنشستگی در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسوولیت این اداره را به فیض محمد میربلوچزهی ازکارکنان بومی این اداره واگذارکرد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان و در مسیر شاهراه محور توسعه شرق کشور واقع شده است. ک/1
7312 / 653


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن