تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812960147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران –آرژانتين؛ نوستالژي صعود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۳۱ق.ظ)
مسابقات قهرماني مردان جهان (لهستان 2014) ايران –آرژانتين؛ نوستالژي صعود تيم ملي واليبال مردان ايران در دومين ديدار خود از مرحله دوم رقابت هاي جهاني لهستان ساعت 19.10 پنجشنبه به مصاف آرژانتين مي رود.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم ملي واليبال مردان ايران در دومين ديدار خود از مرحله دوم رقابت هاي جهاني لهستان ساعت 19.10 پنجشنبه به مصاف آرژانتين مي رود.
تيمي به سرمربيگري خوليو لاسکو؛ نامِ آشناي واليبال جهان. مردي که سه سال هدايت تيم ايران را برعهده داشته و ظرافت هاي بازي ايران را به خوبي مي شناسد. شناختي که به حريف، کمک مي کند تا با چشمان باز مقابل ايران به ميدان بيايد.
آرژانتين اکنون با 3 امتياز در رده ششم جدول ايستاده و اگرچه شانس کمي براي صعود دارد اما مي جنگد و به پيروزي مي انديشد.
اين تيم چند بازيکن تراز اول از جمله پاسوري به نام دِچِکو را در اختيار دارد که به خوبي مي تواند مهاجمينش را تغذيه کند و از پس دفاع حريف برآيد. آرژانتين آنچه در آن ضعف نشان داده؛ حمله هاي دوم به بعد است. جايي که نمي تواند در استمرار يافتنِ رالي به پوئن دست يابد. همان چيزي که در برابر فرانسه از اين تيم يک مغلوب ساخت.
اگرچه ست اول را به راحتي برده بود و اگر مي توانست توپ هاي برگشتي را به پوئن تبديل کند، حالا فرانسه صدرنشين گروه نبود. اما هرچه از بازي گذشت مشکلات آرژانتين به ويژه در دريافت هم بيشتر شد و نهايتا اين تيمِ منسجم و بازي بلد سرنوشتي جز شکست نداشت.
پنجشنبه اما آرژانتين در برابر ايران قرار مي گيرد. تيمي که خودش را از جمله مدعيان اين مسابقات معرفي کرده و کليد صعودش در بازي با صربستان است. البته به شرطي که از آرژانتين، همچون استراليا سه امتياز کامل را بگيرد. دست يافتن به اين مهم، اگرچه براي ايران دور از ذهن و دست نيست اما ميسر نمي شود مگر با دقت و تيزهوشي. انسجام تاکتيکي و برنامه اصولي.
تاکتيک سرويس ايران دريافت هر تيمي را مي تواند به بازي بگيرد. دفاع گروهي ايران توان عقيم سازي هر حمله اي را دارد. حمله هاي ايران بي مهار است. اصول حمايتي و پوششي نيز در زمين ايران مو به مو رعايت مي شود. ايران اين توانايي را دارد تا با اجراي يک بازي تمام عيار و ششدانگ آرژانتين را زمين گير کند و سه امتياز بازي را بگيرد. امتيازهايي که براي صعود از اين مرحله به آن نياز مبرم دارد. چراکه جنگ اصلي صعود از اين گروه ميان ايران و صربستان خواهد بود که يکشنبه شب در آخرين بازي اين مرحله درخواهد گرفت. اما ايران براي رسيدن به دروازه صعود ابتدا بايد آرژانتين را قاطعانه شکست بدهد.
آرژانتين يک بار در جام جهاني 1998 سه بر صفر ايران را شکست داده و يک بار هم در انتخابي المپيک پکن با حساب 3 بر يک برنده شده. ولي در جام جهاني 2011 اين ايران بود که طي ديداري مهيج و تماشايي نهايتا موفق شد 3 بر دو حريف قدرتمندش را شکست بدهد. حالا ديدار دو تيم در مسابقات قهرماني جهان چه نتيجه اي خواهد داشت؟













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن