تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815505982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کاراته‌کا ایران به دیدار فینال صعود کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی لیگ جهانی کاراته - ژاپن؛
دو کاراته‌کا ایران به دیدار فینال صعود کردند
رقابتهای بین المللی کاراته ژاپن با صعود امیرمهديزاده و حسین سمندر به  دیدار پایانی در اوکیناوا آغاز شد. 



به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی موسوم به کاراته وان صبح امروز با حضور 319 کاراته کا از 45 کشور به میزبانی ژاپن در شهر اوکیناوا آغاز شده که کاراته کاهای دو وزن 60- و 67- کیلوگرم کشورمان با شکست رقبای خود راهی بازی پایانی شدند.
 
در وزن 60-کیلوگرم، امیر مهدی زاده موفق شد در نخستین گام "ناکاهورو کاهیری" از ژاپن را 7 بر صفر مغلوب کند او در دومین مبارزه به مصاف "چی پنگ" از چین تایپه رفت و 3 بر صفر حریف خود را شکست داد. مهدیزاده در سومین مبارزه کاراته کایی از استرالیا را  7 بر صفر مغلوب کرد و در ادامه موفق شد برابر "شینتارو آراگا" یکی از رقبای اصلی خود در بازیهای آسیایی پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران برنده میدان شده و راهی مبارزه نهایی شود. این کاراته کای کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف "بروس داگلاس" از برزیل می رود.
 
همچنین حسین سمندر در وزن 67- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، دور دوم مقابل "تاکاکی فوجیساوا" از ژاپن با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و در مبارزه دوم مقابل "عمر کمال اوغلو" از ترکیه پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با رای داوران برنده شد و در گام سوم به مصاف کاراته کای استرالیایی رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر این حریف را شکست داده و راهی دیدار فینال شود. سمندر در فینال به مصاف "هیروتو شینوهارا" از ژاپن خواهد رفت.
 
در وزن 61-کیلوگرم بانوان، فاطمه چالاکی ابتدا مقابل "ناسوکی آراکاتی" ژاپنی 2 بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه هم موفق شد "لاریسا باربوسا" از برزیل را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو بردارد.وی در سومین مبارزه به مصاف سونجا استلند از لوکزامبورگ خواهد رفت. 
 
ضمن اینکه سعید حسنی پور در وزن 75- کیلوگرم در  نخستین گام مقابل "دنیچ توآن" از ویتنام  پس از تساوی 4 بر 4 در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی پیروز شد و گام به دور بعد گذاشت. در همین وزن بهمن عسگریدر مبارزه نخست خود مقابل "ریچی تانی" از ژاپن به تساوی یک بر یک رسید که با رای داوران بازنده میدان شد و باید در انتظار راهیابی این حریف به فینال باشد تا شانس خود را در جدول شانس مجدد بیازماید.
 
این دوره از مسابقات به میزبانی ژاپن به مدت دو روز در اوکیناوا برگزار می شود. 
 
 

 
 

 
 
 



۱۳۹۳/۶/۸ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن