تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817193311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابتکار در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابتکار در یک نگاه تهران- ایرنا- «آغاز به کار گروه های سیار انصار» و «زلزله سرخ» عناوین مهم روزنامه ابتکار در روز پنجشنبه است.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان آغاز به کار گروه های سیار«انصار» اختصاص داد و نوشت:گروه انصار حزب الله روز گذشته در دیدار با خانواده«علی خلیلی » جانبازی که چندی پیش در حین امر به معروف ونهی از منکر به دست اوباش مجروح و چندی بعد به شهادت رسید،با لحن شدیدی خبر از دور جدید فعالیت های خود داد. در گزارشی که پایگاه خبری انصارحزب الله منتشر کرد، دبیرکل این گروه خبر از «عملیات گسترده کشوری» این گروه باسابقه داد و اعلام کرد«با عملیات گسترده مفسدان را منکوب و حامیانشان را حذف می کنیم.»این سخنان تند عبدالحمید محتشم در حالی بیان می شود که چندی پیش این گروه اعلام کرده بود که گشت های موتوری این گروه در خیابان ها حاضر خواهند شد و به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خواهند پرداخت.
روزنامه ابتکار با درج عنوان زلزله سرخ نوشت:خبر برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس غافلگیرکننده و ناباورانه بود . دایی این بار فاصله زیادی با طرد شدن از سوی سکوهای پرسپولیسی نداشت و هواداران تیم قرمز پایتخت رفته رفته به گزینه جدایی او از تیم می اندیشیدند اما او در حالی تیم را ترک کرد که هنوز جایگاهش را در میان هواداران از دست نداده بود. دایی قهرمانانه رفت. درست مثل سه سال قبل. محبوب و معترض. با نامی که احتمالا دوباره به سکوها برمی گردد. دایی این قهرمانانه رفتن را باید مدیون کم هوشی تصمیم سازان پرسپولیس باشد. سیاسی هم همان اشتباه کاشانی را تکرار کرد. هردوی آن ها با برکناری دایی کار درستی کردند اما چرا آن موقع استیلی و حالاهم درخشان؟
پیچ تاریخی اصلاحات، تیتر دیگر این روزنامه است، واپسین دوره های انتخاباتی قرن سیزده هجری شمسی در ایران، می تواند ستون علم کردن پرچم پیروزی در یکی از حساس ترین و مهم ترین انتخابات ریاست جمهوری، یعنی انتخابات سیزدهمن دوره ریاست جمهوری در سال 1400 باشد.
حساسیت این دوره در اثر قرار گرفتن در 5 ساله پایانی دوره زمانی چشم اندازه بیست ساله کشور و همزمان شدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پایان قرن سیزدهم هجری شمسی همزمان با پایان دوره هشت ساله احتمالی دولت اعتدال حسن روحانی در صورت انتخاب مجدد است. به هر حال بخش مهمی از بصیرت سیاسی احزاب و گروه ها منوط به آینده نگری و برنامه داشتن برای مدیریت کشور در آینده و تلاش برای پیروزی برنامه مدون و روشن سیاسی و اقتصادی در آینده است این در حالی است که بسیاری از کارشناسان سیاسی معتقدند شکست اصلاح طلبان در انتخابات 94، زمینه را برای شکست در انتخابات 96 و متعاقب آن انتخابات حساس 1400 فراهم خواهد کرد و براین اساس پیروزی آنان در آخرین انتخابات قرن سیزدهم نیازمند اولا پویایی وفعالیت مستمر و ثانیا اجماع و انسجام جناحی است.
روزنامه ابتکار با بازتاب عنوان توصیه به اوباما برای سفر به تهران
نوشت: باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا متعهد شده که داعش را نابود کند. این امر بدون اعزام پیاده نظام بسیار سخت خواهد بود و اگر این پیاده ها آمریکایی باشند، یعنی وقوع جنگی بزرگ در عراق و سوریه. ضمن اینکه حتی اگر آمریکا به داعش حمله و آن را نابود کند، طی چند سال نیروهای خود را از منطقه خارج خواهد کرد و مطمئنا گروهی شبیه به داعش بار دیگر ظهور می کنند.

**9128**9131


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن