تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817226072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈابتکارˈ در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ˈابتکارˈ در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه ی ˈابتکارˈ روز سه شنبه «69% فیلترشکن!» و «عیادت کارگزاران نظام از رهبر انقلاب» را مهم ارزیابی کرده و در صدر اخبار خود قرار داده است.


این روزنامه عنوان 69% فیلترشکن! را به تیتر یک خود اختصاص داد و نوشت: در هفته های گذشته استفاده از تکنولوژی های جدید ارتباطی و نرم افزارهای اینترنتی به یکی از مباحث داغ در کشور تبدیل شده، به گونه ای که رییس جمهور "حسن روحانی" نیز به فاصله چند روز، هم با طعنه و هم به صراحت، به هواداران بستن فضای مجازی گفت که محدود کردن این فضا مشکلی را حل نخواهد کرد. وی در نشست خبری خود به مناسبت یک سالگی دولتش به طعنه گفته بود «آدم پای اینترنت خوابش می برد» و دو روز پیش نیز در شهر مقدس مشهد به صراحت گفته بود: «دیوار و فیلتر کارساز نیست». مخالفان نیز تلاش کرده بودند با توسل به استفتاء از دفتر مراجع این موضوع را با چالش های فقهی مواجه کنند که البته موفق نشدند. چرا که آیت الله مکارم شیرازی با تکذیب برخی اظهارات منتسب به خود، این حربه را خنثی کردند. این مباحث پیرامون فیلترینگ در حالی مطرح می شود که تازه ترین نظرسنجی مرکز پژوهش های وزارت ورزش و جوانان از استفاده 69 درصدی جوانان از فیلتر شکن خبر می دهد. امری که لزوم توجه جدی به این موضوع را بیشتر نشان می دهد.
روزنامه ی ابتکار "عیادت کارگزاران نظام از رهبر انقلاب" را انعکاس داد و نوشت: صبح روز گذشته خبری در میان رسانه ها، شبکه های اجتماعی و مردمی که روز را در شهر آغاز کرده بودند، چرخید؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انجام یک عمل جراحی راهی بیمارستان شده اند. همزمان تصویری از ایشان بر روی تخت بیمارستانی در تهران منتشر شد که نشان می داد جراحی مذکور انجام شده و ایشان در صحت کامل در حال ملاقات با رییس جمهوری هستند. به غیر از دکتر "حسن روحانی"، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی، آیت الله آملی لاریجانی، آیت الله شاهرودی، علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری و محمود احمدی نژاد از دیگر مسوولان کشور بودند که به عیادت رهبر انقلاب رفتند. دبیر کل حزب الله لبنان نیز در تماس تلفنی از وضعیت عمومی خوب رهبر معظم انقلاب اظهار خرسندی کرد.
این روزنامه عنوان چرخش عجیب احمدی نژاد در قبال مجمع تشخیص را برجسته کرد و نوشت: محمود احمدی نژاد اگر در هشت سال حضورش در مسند ریاست جمهوری به چند چیز مشهور شده باشد، یکی از مهم ترین آن ها غیبت در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. مجمعی که آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس آن بود و احمدی نژاد با شعار مخالفت با وی پا به عرصه کارزار انتخابات ریاست جمهوری گذاشته بود. احمدی نژاد اما این روزها شاگرد اول کلاس مجمع تشخیص مصلحت نظام است. شاگرد خوبی که در تمام جلسات مجمع شرکت می کند، رای می دهد و احیانا در بعضی موارد اظهار نظر هم می کند. باورش سخت است اما اتفاق افتاده است، مخالف سرسخت مجمع، تبدیل به منظم ترین عضو این نهاد شده است.
"تسهیلات جدید برای اشتغالزایی در راه است"، تیتر دیگر این روزنامه است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت به دنبال ارایه 280 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ورود به فضای کسب و کار است که طبق توافق با بانک مرکزی 50 درصد این تسهیلات به اشتغال های جدید اختصاص می یابد. "علی ربیعی" روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه 232 واحدی شرکت تعاونی مسکن فدک ارتش جمهوری اسلامی در مشهد اظهار کرد: دولت به قول خود مبنی بر کنترل تورم و رساندن آن به 35 درصد در سال 92 عمل کرد و تا پنج ماهه امسال نرخ تورم در کشور به 25 درصد رسید و تا پایان عمر دولت یازدهم آرزوی دیرینه دولت که رساندن نرخ تورم به میانگین بین المللی است، محقق خواهد شد.
روزنامه ی ابتکار "جزییات جدید از فرود اجباری آمریکایی ها در بندرعباس" را تیتر کرده و نوشته است: در حالی که منابع مختلف خبری در چند روز گذشته فرود هواپیمای آمریکایی در بندر عباس را اقدامی اختیاری به دنبال کمبود سوخت لازم برای بازگشت اعلام کرده بودند، فرمانده قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء روزگذشته گفت که پدافند هوایی با استفاده از سامانه های موشکی و اخطارهای رادیویی این هواپیما را برای بررسی ابهامات و احراز هویت به زمین نشاند.
**م.ش**9131**1368**


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن