تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813469558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست شورای شهر سروآباد از رییس جمهوری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درخواست شورای شهر سروآباد از رییس جمهوری سنندج - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر سروآباد با ارسال نامه ای به رییس جمهوری، از وی خواستند کانی بل را نجات دهد.


به گزارش ایرنا در این نامه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: جناب آقای رییس جمهور نظر به اینکه نجات چشمه بل به یکی از مطالبات و خواسته های مسوولان دو استان کردستان و کرمانشاه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان های مذکور، انجمن ها و گروه های مردمی و عامه مردم تبدیل شده و این مردم نیز به حق در انتخابات ریاست جمهوری از برنامه های دولت تدبیر و امید با رای حداکثری و با قاطعیت لازم پشتیبانی نموده، شایسته است به یکی از مهمترین خواسته های آنان که همانا نجات چشمه بل است توجه عملی صورت پذیرد.
در ادامه این نامه آمده است: ما اعضای شورای اسلامی شهر سروآباد با توجه به درخواست های مردم در شهر و روستاهای تابعه ضمن حمایت از تمامی اقداماتی که توسط مسوولان محترم و انجمن های مردمی در راستای نجات چشمه بل صورت گرفته، از جنابعالی و تمامی مسوولان محترم ذیربط خواهشمندیم دستور فرمائید اقدامات لازم در خصوص نجات این چشمه حیاتی و تاریخی انجام تا به تحقق این مطالبه و خواسته به حق و اصلی مردم در استان های کردستان و کرمانشاه جامه عمل پوشانده باشید.
این نامه به امضای هر پنج عضو شورای اسلامی شهر سروآباد رسیده و رونوشتی از آن نیز در اختیار وزیر نیرو، استاندار کردستان، نماینده مردم شهرستان های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سروآباد گذاشته شده است.
ˈچشمه بلˈ یا به کردی ˈکانی بلˈ با آبدهی حدود چهار هزار لیتر در ثانیه یکی از پر آب ترین چشمه های غرب کشور در شهرستان سروآباد است که با آبگیری سد داریان، در زیر ستونی از آب به ارتفاع 112 متر ارتفاع غرق خواهد شد و به دلیل آمیخته شدن با آب پشت سد از بین می رود.
طول دریاچه سد داریان به 10 کیلومتر خواهد رسید، تراز آب نمای کانی بل 717 متر است و تراز نرمال سد 826 متر خواهد بود به این ترتیب با آبگیری سد، چشمه در زیر ستونی از آب به ارتفاع بیش از 100 متر غرق خواهد شد.
پیش از این عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان نیز در دو نامه جداگانه به وزیر نیرو خواستار نجات کانی بل شد.ک/1
7346/533


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن