تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکان بيش از 5 هزار خانوار در مدارس لرستان در تابستان امسال/رشد 35 درصدي اسکان مسافرين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۳ (۲۰:۱۵ب.ظ)
کريمي فر عنوان کرد: اسکان بيش از 5 هزار خانوار در مدارس لرستان در تابستان امسال/رشد 35 درصدي اسکان مسافرين مدير کل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به رشد 35 درصدي اسکان مسافران در تابستان امسال گفت:تابستان امسال تاکنون 5 هزار و 842 خانواردر مدارس استان اسکان داده شدند.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، گودرز کريمي فر در جلسه هماهنگي سفرهاي تابستان امسال آموزش و پرورش استان لرستان تمام ظرفيت خودرا براي اسکان مسافران نوروز و تابستان به کار گرفته است.
وي درادامه افزود: در تابستان امسال ده پايگاه ،35 مدرسه و 350 کلاس درس به اسکان مسافران اختصاص داده شده است.
وي عنوان کرد: خانه معلم ،دانشگاه فرهنگيان ،خوابگاه مدارس شبانه روزي اردوگاه کمالوند از پايگاههاي ويژه بودند که مسافران در اين پايگاهها اسکان داده شده اند.
مدير کل آموزش و پرورش استان لرستان ضمن تقدير و تشکر از تلاشهاي استاندار در جهت اختصاص 50 ميليارد تومان به بحث اسکان مسافران در مدارس گفت:اين اعتبارات جهت تهيه و توزيع و خريد اقلام در بين مدارس اختصاص داده شد وباعث شد که بيشتر مدارس استان از درجه دو به درجه يک تبديل شود.
وي با اشاره به اينکه رشد مسافرين در تابستان نسبت به سال قبل 35 درصد افزايش داشته است يادآورشد: 300 نفر درستاد اسکان تابستان مشغول فعاليت بودند.
کريمي فرگفت: تابستان امسال تا کنون 5 هزار و 842 خانوارمعادل 23 هزار و 59 نفر در آموزش و پرورش اسکان داده شده اند.
وي درادامه عنوان کردنوروز امسال آموزش پرورش استان لرستان توانست رتبه نخست اسکان مسافران را در غرب کشور اختصاص دهد.
وي درادامه به پاره شدن بعضي از بنرها و تابلوهاي راهنما مسافران اشاره کرد وافزود:دراين زمينه چندين باربا شهرداري تماس گرفته شد که انتظار همکاري بيشتري از شهرداري در اين زمينه مي رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن