تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815512440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام استعداديابی ضعف بزرگ ورزش کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی کیومرث هاشمی در جشنواره آینده سازان جودو:
نظام استعداديابی ضعف بزرگ ورزش کشور است
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ضعف بزرگ ورزش کشور نظام استعدايابی است و رشته های مختلف باید با پیروی از این نظام برای آینده برنامه ریزی مدون داشته باشند. 



به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره بزرگ آینده سازان جودو عصر امروز با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ، مناف هاشمی ، گرشاسبی و تقی زاده از مسئولان وزارت ورزش و علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.
 
محمدعلی رستگار رئیس فدراسیون جودو در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و مسئولان ورزش کشور که از برنامه های این فدراسیون در جهت پشتوانه سازی سخن گفت. وی حضور 53 تیم در لیگ نونهالان و 26 تیم در لیگ نوجوانان را نشانه های به ثمر رسیدن این برنامه ها عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها در راه ساختن آینده ای روشن برای جودو کشور به بار نشسته و جوانان این مرز و بوم بتوانند برای ورزش کشور در میادین بین المللی افتخار آفرینی کنند.
 
در ادامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با اعلام حمایت این کمیته از برنامه های استعداديابی فدراسیون ها گفت: خیلی خوشحالم که در بین خانواده جودو هستم و کسب اولین مدال طلای المپیک در جودو توسط رامین صفویه را تبریک می گویم و امیدوارم این مدال سرآغازی باشد برای درخشش جودو ایران در بازیهای آسیایی.
 
هاشمی عنوان داشت که در رشته های جودو ، تکواندو و کشتی استعداديابی آغاز شده و بسیاری دیگر از رشته ها در این جهت برنامه هایی را اجرا می کنند و اگر می خواهیم در آینده ورزش کشور رو به پیشرفت باشد باید به مربیان سازنده و زحمت کش بها داده و از آنها در جهت سازندگی حمایت کنیم.
 
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان اظهار داشت: در جودو 31 استان کشور فعالیت استعدادیابی خود را آغاز کرده‌اند، نگران نباشند، این نظام کمک به ثبات نظام مدال آوری در ورزش خواهد کرد و راه ما را تا مدال آوری در المپیک هموار می‌کند، ما هم از جودو برای این برنامه حمایت می‌کنیم.
 
در این مراسم  250 نفر از نونهالان جودو که از مسابقات لیگ این رده سنی استعداديابی شده اند زیر نظر آرش میراسماعیلی به اجرای تکنیک و توانایی های فردی خود پرداختند.اعضای تیم ملی کاتا که برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان آماده می شوند در مرحله بعدی مراسم کاتای خود را اجرا کردند و سپس از رامین صفویه اولین طلایی ایران جودو ایران در المپیک نوجوانان تقدیر شد و در پایان نیز مراسم بدرقه جودوکاران اعزامی به بازیهای آسیایی برگزار شد. 
 



۱۳۹۳/۶/۱۹ - ۱۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن