تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819721086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش قزوین توان قرارگیری در بین شش استان برتر کشور را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ورزش قزوین توان قرارگیری در بین شش استان برتر کشور را دارد قزوین-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: ورزش قزوین توان و ظرفیت های لازم را برای قرار گرفتن در بین شش استان برتر کشور دارد.


"محمد مشهدی آقایی" روز دوشنبه در نشست با روسا و نواب رییسان هیات های ورزشی استان قزوین که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان برگزار شد، افزود: رسیدن به این جایگاه شایسته نیازمند تلاش همه جانبه مسوولان، روسای هیات های ورزشی، مربیان و ورزشکاران می باشد.
این مسوول، استعداد ورزشکاران قزوینی را بسیار بالا دانست و گفت: قزوین از سرمایه های ارزشمندی در ورزش قهرمانی برخوردار است ضمن اینکه در حوزه همگانی نیز از استان های سرآمد کشور محسوب می شود.
وی با تشریح موفقیت های ورزش قزوین در بخش قهرمانی، از کسب نشان طلا و نقره المپیک نوجوانان نانجینگ چین توسط "رامین صفویه" و "محسن شهبازی" در رشته های جودو و ووشو به عنوان آخرین و جدیدترین توفیقات ورزش استان در این بخش یاد کرد و افزود: مجموع مدالهای کسب شده کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت ها شش مدال بود که دو نشان از آنها توسط ورزشکاران قزوینی بدست آمد.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خاطرنشان کرد: قزوین با داشتن ظرفیت های مناسب و نزدیکی به تهران می تواند پایلوت بسیاری از برنامه های ورزشی در بخش قهرمانی و همگانی کشور باشد.
مشهدی آقایی توجه به سنین پایه را یکی از نکات ضروری و اجتناب ناپذیر برای رشد و توسعه ورزش دانست و گفت: در همین راستا و با تبعیت از وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان قزوین با اداره کل آموزش و پرورش اقدام به عقد تفاهم نامه کرده است تا بتوان با تقویت ورزش در سنین پایه بسترهای بیشتری را برای پرورش قهرمانان در رشته های مختلف فراهم آورد.
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین نیز در این نشست، قزوین را دارای استعدادهای فراوانی در بخش ورزش بانوان دانست و گفت: بانوان ورزشکار قزوین در سالهای اخیر با کمترین امکانات و منابع مالی بهترین نتایج و عملکرد را بدست آورده اند.
"طاهره بیگم سیدی" فعالیت بانوان مسوول در حوزه ورزش بانوان و هیات های ورزشی را مصداقی از مدیریت جهادی دانست و اظهار کرد: این افراد با وجود همه مسایل و مشکلات و کمبودها با انگیزه ای قوی و با همتی بلند در خدمت ورزش بانوان استان بوده اند و با امکانات بسیار کم موفقیت های چشمگیری را بدست آورده اند.
وی در ادامه بر توجه بیشتر به ورزش بانوان از سوی هیات های ورزشی و تلاش برای اختصاص امکانات و منابع مالی بیشتر برای این قشر تاکید کرد.
مسوول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این نشست، توجه به ورزش را برای حفظ تندرستی و نشاط بانوان ضروری دانست و با اشاره به ناکافی بودن فضاهای ورزشی ویژه زنان، گفت: باید با اصلاح و بازنگری در قوانین شاهد اختصاص فضاهای بیشتر ورزشی برای بانوان بود.
"افسانه حسن نایبی" در ادامه از نبود امنیت شغلی برای قهرمانان و مربیان ورزشی بویژه در بخش بانوان و همچنین نداشتن بیمه درمانی و بازنشستگی مربیان ابراز گلایه کرد و گفت: امیدواریم وزارت ورزش و جوانان برای حل این مشکلات که از خواسته های اصلی جامعه ورزش است، تلاش های لازم را به کار گیرد.
در ادامه این نشست، "علی شهروان مهر"،"حسین مقامی"، "حسین مردعلی" و "اردشیر موحد دانش" روسای هیات های ورزشی نجات غریق، وزنه برداری، پرورش اندام و بدنسازی و جودو قزوین به نمایندگی از هیات های ورزشی استان به طرح مسایل و مشکلات ورزش استان پرداختند و خواستار تلاش وزارت ورزش و جوانان برای رفع آنها شدند.
7392/ 614


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن