تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حمایت دولت اجرای طرحهای عمرانی شاخص توسعه روستاها را متحول می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با حمایت دولت اجرای طرحهای عمرانی شاخص توسعه روستاها را متحول می کند گچساران- ایرنا- رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای با اشاره به حمایت جدی دولت تدبیر و امید به توسعه عمرانی روستا، گفت: با حمایت دولت اجرای طرحهای عمرانی شاخص توسعه روستاها را متحول می کند.


غلام رضا تاج گردون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اجرای بیش از 100طرح عمرانی در روستاهای گچساران و باشت اشاره کرد و افزود: اجرای طرح هر روستا، یک خدمت، شاخص عمرانی و برخورداری روستاهای شهرستان های گچساران و باشت را متحول خواهد کرد.
وی خدمت به مردم مناطق محروم بویژه روستاها را از مهمترین برنامه های خود اعلام کرد و افزود: بیش از 50 طرح عمرانی در مناطق روستایی شهرستان گچساران در دست اجراست که با بهره برداری از این طرح ها تحول عظیمی در مناطق روستایی این منطقه ایجاد خواهد شد.
وی مشکل عمده و اساسی اهالی روستاهای گچساران و باشت را نبود زیر ساخت های رفاهی دانست.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در برخی از روستاهای این شهرستان ها تعدادی طرح عمرانی غیرفعال وجود دارد که با همت مسوولان نسبت به فعالسازی این پروژه ها در اسرع وقت اقدام خواهد شد.
تاج گردون ابراز کرد: این طرح های شامل گازرسانی به روستاهای بویراحمد گرمسیری، ساماندهی رودخانه دیل، بهسازی آروی، تکمیل کانال های آبرسانی، ساخت زمین ورزشی آرو، آبشرین، سرآب ننیز و خیرآباد، تکمیل طرح گردشگری دشتک دیل، بهسازی روستاهای گناوه، آبریگون، اسلام آباد، ده خلیفه، چهاربیشه، آرو و جاده قبرستان مظفرآباد، تکمیل گازرسانی به روستاهای حوزه دیل،ساخت کتابخانه خیرآباد است.
تاج گردون تصریح کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار امسال از محل اعتبارات ماده 180 و ملی به پروژه بهسازی جاده بویراحمد گرمسیری شهرستان گچساران اختصاص یافت.
تاج گردون گفت : آسفالت جاده آبشرین و بی بی جان آباد، گازرسانی به دهستان بابا کلان، ساماندهی وِیژه کا کامبارک و بی بی حکیمه(س)، آبیاری یکهزار و 500 هکتار اراضی تنگ انگشتری و آبرزی، آبرسانی به دشت امامزاده جعفر با بیش از 10 میلیار ریال، تکمیل و بهسازی روستاهای تلخاب شرین، ماهور باشت شهرک سربیشه سرآب ننیز و طرح گردشگری سرابیز از دیگر طرح های در حال اجرا در روستاهای گچساران است.
تاج گردون گفت:60میلیارد ریال اعتبار امسال به اجرای طرح های کشاورزی حوزه لیشتر این شهرستان امسال اختصاص یافت.
وی اظهار داشت: 56 پروژه عمرانی در روستاهای باشت در دست اجراست.
تاج گردون آبرسانی به 17 روستای باشت، روکش و آسفالت جاده منصورآباد، ایجاد طرح های ورودی سرابیز، خان احمد، منصورآباد، بوستان و بیدک، گازرسانی به آبدهگاه ، طرح بهسازی بیدک، نارگ موسی، آبدهگاه، سرابیز، بوستان، چارموره، لار، تلچگاه، شاه بهرام ، گزنگان و نازنگان و شاه زینعلی، تعمیر جاده نیمدوررا ازجمله طرحهای روستایی باشتبرشمرد.
وی تکمیل گازرسانی روستای چم بلبل، بهره عنا، شروع گازرسانی به روستای مله برفی و امام ضامن، روکش راه پشت کوه، خان احمد، ساماندهی رودخانه باشت از دو طرف، اصلاح جاده ورودی باشت را از مهمترین پروژه های در دست اجرا در مناطق روستایی شهرستان باشت اعلام کرد.
7461/671


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن