تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم جدي دولت براي حمايت از مدارس غيردولتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۱۲ب.ظ)
رئيس اداره مشارکت هاي مردمي اداره کل آموزش وپرورش کرمان: عزم جدي دولت براي حمايت از مدارس غيردولتي مهندس ميرزايي، رئيس اداره مشارکت هاي مردمي اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع مؤسسان مدارس و آموزشگاه هاي علمي و زبان جيرفت عنوان داشت: عزم دولت براي حمايت از مدارس غيردولتي جدي است.
به گزارش خبرگزاري موج، ميرزايي با بيان اين مطلب تصريح کرد: دولت تدبير و اميد براي توسعه مدارس و مراکز غيردولتي برنامه دارد و در همين راستا است که به جد از اين مراکز حمايت مي کند.
ميرزايي با طرح محاسن مدارس و مراکز غيردولتي افزود: اين مدارس مي توانند به کمک دولت آمده و بخشي از بار آموزشي و پرورشي دانش آموزان را بر دوش بگيرند.
وي از تعامل و مساعدت آموزش و پرورش براي پر کردن صندلي هاي خالي مدارس غيردولتي خبر داد و اضافه کرد: هر نوع همکاري را با مؤسسان خواهيم داشت.
رئيس اداره مشارکت هاي مردمي اداره کل، آموزشگاه هاي علمي و زبان را ارتقا دهنده جايگاه آموزشي دانش آموزان دانست.
خاطر نشان مي گردد: احمد اسکندري نسب مدير آموزش و پرورش جيرفت نيز در جمع مؤسسان مدارس و آموزشگاه هاي علمي گفت: ما براي حمايت از مدارس غيردولتي از هيچ کوششي دريغ نمي ورزيم و آماده هرگونه همکاري هستيم.
وي اضافه کرد: به کار مدارس غيردولتي اعتقاد خاص داريم و در همين خصوص قول هرگونه مساعدت را هم در زمينه پشتيباني هم در زمينه نيروي انساني به مديران و مؤسسان داده ام.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن