تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش پروازها در مسير مشهد- آبادان- مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۱۳ب.ظ)
افزايش پروازها در مسير مشهد- آبادان- مشهد مدير فرودگاه آبادان از افزايش پرواز شرکت هواپيمايي زاگرس در مسير مشهد- آبادان- مشهد خبر داد.
به‌گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا رضايي با اشاره موقعيت فرودگاه در منطقه و استقبال از پرواز به مشهد مقدس گفت: شرکت هواپيمايي زاگرس اقدام به افزايش پرواز در مسير مشهد- آبادان- مشهد در روزهاي چهارشنبه هر هفته به‌صورت برنامه‌يي کرد.
مدير فرودگاه آبادان افزود: تا پيش از اين، شرکت هواپيمايي آسمان با 2 پرواز در مسير مشهد در فرودگاه آبادان ارائه خدمت مي‌کرد.
وي ضمن اعلام آمادگي فرودگاه به پذيرش و انجام پرواز به تمام نقاط کشور گفت: در حال حاضر فرودگاه آبادان، جنوب‌‌غرب کشور را به تهران، اصفهان، شيراز، بندرعباس و خارک وصل کرده است.
رضايي خاطرنشان کرد: مذاکرات اوليه با شرکت‌هاي هواپيمايي براي برقراري پرواز در مسير شارجه و دبي در صورت انجام مراحل لازم اين پروازها، برقرار خواهد شد.
مدير فرودگاه آبادان تصريح کرد: در حال حاضر هفتگي بيش از 90 پرواز در مسير آبادان با همکاري شرکت‌هاي هواپيمايي آسمان، تابان، قشم‌اير، ايران ايرتور، ايران‌اير، کيش‌اير، زاگرس و نفت انجام مي‌شود.
وي افزود: استقبال از پروازهاي مشهد، همجواري با مرز کشور عراق و مسافران عراقي بيش از 28 پرواز در مسير مشهد مقدس را در اين فرودگاه فعال کرده‌است.
رضايي گفت: روند افزايشي پروازها در مسيرهاي تهران و مشهد تا پايان تابستان ادامه خواهد داشت و اين موضوع بر ظرفيت اين فرودگاه و لزوم توسعه تاکيد مي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن