تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشتر گرد و غبار قم از دریاچه نمک و حوض سلطان وارد می‌شود/ وجود 5 تشکل زیست محیطی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم رکنی در گفتگو با مهر:
بیشتر گرد و غبار قم از دریاچه نمک و حوض سلطان وارد می‌شود/ وجود 5 تشکل زیست محیطی
قم - خبرگزاری مهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه بیشتر گرد و غبار از دریاچه نمک و حوض سلطان وارد قم می‌شوند، گفت: در حال پیگیری برای تامین حق آبه‌های این مناطق هستیم.



محمود علی رکنی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: یک ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در هفته دولت در اداره کل نصب شده است تا به سنجش میزان ذرات معلق 2 و نیم میکرونی بپردازد. وی با تاکید بر اینکه باید پایه‌های اطلاعات در بحث آلودگی هوا را افزایش داد افزود: از این طریق می‌توان شرایط را رصد کرده تا هنگامی که فرا‌تر از حد استاندارد است به مردم اطلاع رسانی شود. مدیر کل حفاظت محیط زیست قم بیان کرد: مباحث زیست محیطی امری بین بخشی و بین رشته‌ای است که باید با مد نظر قرار دادن تفکرات مختلف کار‌شناسی، بررسی‌های لازم انجام گیرد. وی گفت: بیشتر گرد و غبار از دریاچه نمک و حوض سلطان وارد قم می‌شوند بنابرین باید حق آبه‌های آن‌ها تامین شود که در حال پیگیری برای تامین حق آبه‌های آن‌ها هستیم. رکنی در خصوص فعالیت چشمگیر تشکل‌های زیست محیطی افزود: با دانشگاه‌های قم، حوزه و جامعة المصطفی برای ایجاد تشکل‌های زیست محیطی مکاتباتی صورت گرفته است. وی بیان کرد: اکنون پنج تشکل زیست محیطی در استان قم فعال هستند که نقش بسزایی در حفاظت از محیط زیست داشته‌اند. مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: باید در زمینه رعایت اخلاق محیط زیست و حفظ منابع زیست محیطی تلاش شود زیرا مردم سرمایه‌ها و نگهبانان محیط زیست هستند.
 




۱۳۹۳/۶/۱۹ - ۱۵:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن