تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال از روشنگری درباره بورسیه‌های غیرقانونی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استقبال از روشنگری درباره بورسیه‌های غیرقانونی
کد خبر: ۴۳۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱ - 10 September 2014


 ابراهیم نکو نماینده مجلس نهم، در باره تشکیل کمیته تعیین مصادیق تخلف در امور بورسیه ها در وازرت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با «آفتاب» گفت: در چند ماه اخیر حرکت های خیلی خوب و سازنده ای در کشور در جهت شفاف سازی امور صورت گرفته است. این تحقیق و تفحص و حساسیت بالا در رعایت قانون و بازگشت به قانون نشان از اراده جمعی در برخورد با پدیده‌های نامبارک در جامعه است.


 این نماینده اصولگرا افزود: کشور ما یک کشور اسلامی است که میراث دار خون پاک شهدا است. ما مسئولیت بسیار بالایی داریم تا بتوانیم از این میراث محافظت کنیم. باید بتوانیم تمام دستگاه های کشور را از پلیدیها و نامبارکی ها پالایش بدهیم. خطا و تخلف در هر ارگانی چه اقتصادی و ادراری و سیاسی و فرهنگی بد و در مسئله فرهنگ و آموزش و دانشپگاه بسیار بدتر است. مسیر تمام اموزش ها و توسعه از دانشگاه می گذرد و اگر خدای نکرده دانشگاه دچار خطا باشد فکر کنید که چه اتفاقی می افتند.


عضو فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: اخیرا در سطح کشور در هر سه قوا مجریه ، مققنه و مجریه در سطح قابل توجهی رسیدگی به تخلفات در دستور کار قرار گرفته است. من معتقدم اگر این روند به درستی ادامه پیدا کند ما می توانیم بسیاری از تخلفات را در کشور از بین ببریم. الان تلاش برای تشکیل این کمیته ها بخصوص در سطح وزارتخانه به دستور دکتر نجفی و در سطح مجلس هم کمیته تحقیق و تفحص در حال شکل گرفتن است. اگر همه اینها بتوانند کار خود را درست انجام دهند نتیجه مشخص ان شفافیت است.


نکو به «آفتاب» گفت: شفافیت در جامعه با هر سلایق و دیگاه سیاسی اگر با سیاسی کاری همراه نباشد بسیار حرکت درست و ارزشمندی است. من امیدوار هستم که این روند در تمام دستگاه‌های اداری و در سطح کشور ادامه پیدا کند. مطمئن هستم که این اتفاق در وزارت علوم خیلی مهم تر و ارزشمندتر است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن