تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کاشمر بر اهمیت سرشماری کشاورزی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار کاشمر بر اهمیت سرشماری کشاورزی تاکید کرد مشهد - ایرنا - فرماندار کاشمر گفت: اجرای سرشماری کشاورزی نقشی اساسی و محوری در برنامه ریزی برای این بخش از اقتصاد کشور و استان دارد.


"مهدی فروزان" روز چهارشنبه در نشست ستاد شهرستانی طرح سرشماری کشاورزی افزود: 25 مامور اجرای سرشماری عمومی کشاورزی را در این شهرستان برعهده دارند
وی با اشاره به لزوم ارائه اطلاعات صحیح خواستار دقت عوامل اجرایی سرشماری به ویژه ماموران آمارگیر و نظارت کافی برای اجرای این طرح ملی شد.
فرماندار کاشمر گفت: همکاری تمامی دستگاههای اجرایی واستفاده از تمام ظرفیتها برای همکاری جامعه هدف با ماموران سرشماری ضروری است.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.
سرشماری عمومی کشاورزی 1393 از پنجم مهر تا هجدهم آبان ماه امسال در تمام نقاط شهری، روستایی و نیز برای خانوارهای غیرساکن در سطح کشور اجرا می شود. مجریان این سرشماری استانداریها هستند.
بر اساس آخرین سرشماری عمومی کشاورزی در سال 1382 تعداد چهار میلیون و 300 هزار بهره بردار کشاورزی در سطح 17 میلیون و 700 هزار هکتار از زمینهای زراعی کشور فعال بوده اند.
از این تعداد 363 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی خراسان رضوی بر روی
یک میلیون و 200 هزار هکتار زمین زراعی این استان کشت و زرع می کنند.
7497/660


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن