تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820448487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نشست مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک برگزار شد اراک- ایرنا- نشست مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک روز چهارشنبه در محل کانون امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.


در این نشست کارشناسان مسائل اجتماعی به عوامل موثر بر گسترش طلاق و ارائه راهکارهای کلیدی و کار بردی برای جلوگیری از پدیده پرداختند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک در این نشست گفت: در دهه 1360 از هر 18 ازدواج در استان مرکزی یک مورد به طلاق می انجامید اما هم اکنون از هر چهار ازدواج در این شهرستان یک مورد به جدایی ختم می شود.
"محمد رضا رضایی" افزود: استفاده خانواده ها از شبکه های ماهواره و فضای مجازی، بیکاری، اعتیاد، خیانت، فساد اخلاق و نداشتن تناسب فرهنگی و فکری از جمله مهم ترین عوامل طلاق هستند که در خصوص هر یک از این دلایل باید به آگاه سازی جامعه از طریق برنامه های فرهنگی مبادرت ورزید.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین دلایل طلاق در جامعه نداشتن آگاهی خانواده ها در خصوص توطئه های دشمنان ایران اسلامی از طریق شبکه های ماهواره است بنابراین کارشناسان زبده و کارآزموده بسیجی باید با برقرای تعامل با مسوولان فرهنگی استان مرکزی و شهرستان اراک در خصوص آگاه سازی عمومی از تبعات استفاده از ماهواره و فضای مجازی گام بردارند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: آگاهی بخشی و آموزش سبب بالا رفتن سطح فرهنگ و اطلاعات جامعه و خانواده ها شده و کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی را به دنبال دارد.
رضایی به نقش موثر مشاوره قبل از زادواج تاکید کرد و گفت: در خصوص آگاهی قبل از ازدواج برای زوجین انجام مشاوره و تهیه بسته کامل مهارت های گفت وگو در زمان خواستگاری می تواند نقش بسیار موثری در کاهش آمار طلاق در جامعه ایفا کند.ک/2
7115/559


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن