تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش بیش از 2 میلیارد ریالی صنایع دستی در هفتمین نمایشگاه سراسری کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه اخبار کوتاه/
فروش بیش از 2 میلیارد ریالی صنایع دستی در هفتمین نمایشگاه سراسری کرمانشاه
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فروش بیش از 2 میلیارد ریالی صنایع دستی در هفتمین نمایشگاه سراسری کرمانشاه، کشف 328 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال و راه اندازی کمپینگ اقامتی در پارک جنگلی بیستون اخبار کوتاه امروز استان کرمانشاه است.



به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهار داشت: در هفتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمانشاه بیش از 200 میلیون تومان از تولیدات هنرمندان صنایع دستی کشور به فروش رسید. علی فعله گری با اعلام این خبر افزود: استقبال مردم کرمانشاه از هفتمین نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه بسیار گسترده بوده است. وی ادامه داد: به نسبت سایر نمایشگاه هایی که در استان کرمانشاه برگزار می شود، خوشبختانه استقبال و خرید مردم هنر دوست کرمانشاه از هفتمین نمایشگاه سراسری استان کرمانشاه بسیار خوب بود، به نحوی که غرفه داران استان های مختلف توانستند با یک فروش مناسب کرمانشاه را ترک کنند. سال تحصیلی مدارس حوزه علمیه در کرمانشاه22 شهریور آغاز می‌شود مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: سال تحصیلی جدید مدارس حوزه‌ علمیه در استان کرمانشاه از تاریخ 22 شهریور ماه سال‌جاری آغاز می‌شود. سید حبی الله موسوی اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید مدارس حوزه علمیه در کرمانشاه با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: 12 مدرسه برادران و 11 مدرسه خواهران در استان ویژه طلاب حوزه علمیه استان کرمانشاه وجود دارد.  راه‌اندازی کمپینگ اقامتی در پارک جنگلی بیستون مدیر شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه از راه اندازی کمپینگی برای اقامت موقت مسافران در پارک جنگلی بیستون خبر داد. وحید شامبیاتی گفت: برای جذب هرچه بیشتر مسافران و گردشگران و ارائه هرچه بهتر خدمات به آن ها، مجتمع رفاهی و خدماتی و کمپینگ هایی برای اسکان مسافران و گردشگران ساخته شده است.

وی یادآور شد: همچنین امکانات تفریحی برای مسافران از جمله سایت تیراندازی در این پارک جنگلی راه اندازی شده است.   ۳۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شد معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال بالغ بر ۵۴۹ باند مواد مخدر در اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر در استان کرمانشاه منهدم و ۳۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده‌ است. سرهنگ برزو محمدی گفت: در 5 ماهه نخست امسال وقوع سرقت در استان کرمانشاه 7درصد کاهش و کشفیات سرقت 2درصد افزایش داشته است و در ماه مرداد نیز میزان وقوع سرقت 15درصد کاهش و کشفیات در این ماه  5درصد افزایش یافته ‌است.

 


۱۳۹۳/۶/۱۹ - ۱۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن