تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجاره بهای واحدهای 100 متری+جدول


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اجاره بهای واحدهای 100 متری+جدول
یک واحد 97 متری واقع در خیابان یوسف آباد با دو سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 30 میلیون پول پیش و دو میلیون تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن با درنظر گرفتن 30 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان ودیعه در بازار مسکن، حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان است.
باشگاه خبرنگاران: یک واحد 98 متری واقع در خیابان سیدخندان دو خوابه با یک سال قدمت به قیمت 120 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و 600 هزار تومان است.


یک واحد صد متری واقع در خیابان دروس دو خوابه با پنج سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 120 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و 600 هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در شهرک غرب همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 25 میلیون تومان پول پیش و دو میلیون تومان و اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و 750 هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان دولت همراه با پارکینگ و انباری با پنج سال قدمت به قیمت 30 میلیون تومان پول پیش و دو میلیون و 350 هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و 250 هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان سعادت آباد (میدان کاج) همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 40 میلیون تومان پول پیش و دو میلیون و 200 هزار تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و 400 هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان گیشا، دو خوابه با یک سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 135 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن چهار میلیون و 50 هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان ولیعصر (بلوار کشاورز) دو خوابه با چهار سال قدمت به قیمت 20 میلیون تومان پول پیش و یک میلیون و 800 هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و 400 هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان توحید (پرچم) با سه سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 40 میلیون تومان پول پیش و یک میلیون 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و 700 هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان تهرانپارس شرق دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری و با یک سال قدمت به قیمت 70 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی آن ماهانه دو میلیون و صد هزار تومان است.

یک واحد صد متری واقع در خیابان انقلاب (ابوریحان) دو خوابه 70 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی آن معادل دو میلیون و صد هزار تومان است

قیمت ها به شرح زیر است.



متراژ منطقه امکانات قیمت (معادل پرداختی ماهانه) 97 یوسف آباد پارکینگ و انباری دو میلیون و 900 هزار تومان 98 سیدخندان پارکینگ و انباری و دو خوابه سه میلیون و 600 هزار تومان 100 دروس پارکینگ و انباری و دو خوابه سه میلیون و 600 هزار تومان 100 شهرک غرب پارکینگ و انباری دو میلیون و 750 هزار تومان 100 دولت پارکینگ و انباری سه میلیون و 250 هزار تومان 100 سعادت آباد(میدان کاج) پارکینگ و انباری آن سه میلیون و 400 هزار تومان 100 گیشا پارکینگ و انباری و دو خوابه چهار میلیون و 50 هزار تومان 100 ولیعصر(بلوار کشاورز) دو خوابه دو میلیون و 400 هزار تومان 100 توحید(پرچم) - دو میلیون و 700 هزار تومان 100 تهرانپارس شرق دو خوابه دو میلیون و صد هزار تومان 100 انقلاب (ابوریحان) دو خوابه دو میلیون و صد هزار تومان




تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن