تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813363653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای مردمی کردن اقتصاد کشور باید هزینه کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیسیون چشم انداز امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام برای مردمی کردن اقتصاد کشور باید هزینه کنیم ساری-ایرنا-رییس کمیسیون چشم انداز امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید به مردمی کردن اقتصاد کشور اعتماد کنیم، گفت: ریشه اختلاس های کشور در اقتصاد دولتی بوده است پس دلیلی برای بی اعتمادی به مردمی کردن اقتصاد کشور وجود ندارد.


"محمد ابراهیم مداحی " روز چهارشنبه در کارگاه علمی اقتصاد مقاومتی استان مازندران در ساری به اهمیت مردمی شدن اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: باید برای مردمی کردن اقتصاد کشور هزینه پرداخت کنیم.
وی چشم انداز انقلاب را استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: جامعه و سیاست دو وجه انقلاب اسلامی هستند که باید به آن توجه کرد.
وی خام فروشی نفت را تهدید جدی علیه اقتصاد دانست و بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران رویکرد اقتصاد مقاومتی را در حوزه فروش نفت به کشورهای مختلف نفت خیز گسترش می دهد.
مداحی با بیان اینکه باید برداشت مشترکی از اقتصادی مقاومتی بین مردم، مسوولان و نخبگان کشور ایجاد شود، ادامه داد: برگزاری کارگاه های علمی اقتصاد مقاومتی در تمامی استان ها با هدف تبیین آن بر برنامه ششم توسعه کشور است.
وی اقتصاد مقاومتی و عدالت محور جمهوری اسلامی را بر مبنای اقتصاد غیر نفتی، دانش بنیان و درون زا و برون زا عنوان کرد و بیان داشت: امروز اقتصاد کشور فقط در شش استان رونق دارد .
رییس کمیسیون چشم انداز امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام به اهمیت شناخت از مولفه های قدرت ثابت، بالقوه و راهبردی اشاره کرد و افزود: در مولفه قدرت ثابت باید به تاریخ، فرهنگ و موقعیت جغرافیایی کشور توجه کرد.
وی موقعیت های اقتصادی و نظامی را از شاخص های قدرت بالقوه عنوان کرد و ادامه داد: باید تفکر و برنامه را در مولفه قدرت راهبردی سر لوحه کارهای خود قرار بدهیم.
رییس کمیسیون چشم انداز امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران در منطقه به ویژه در آب های آزاد تاثیر گذار شده است، ادامه داد:اینکه کشورهای نفت خیر عضو اوپک در فروش نفت با هم رقابت کنند، در واقع تیشه به ریشه زدن است.ک/2
2585/608


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن