تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلیل جمشیدی بر کرسی ریاست دانشگاه زنجان تکیه زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خلیل جمشیدی بر کرسی ریاست دانشگاه زنجان تکیه زد زنجان - ایرنا - رییس روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: طی حکمی از سوی سرپرست وزارت علوم، دکتر خلیل جمشیدی به عنوان رییس جدید این دانشگاه منصوب و از خدمات دکتر محسن افشارچی تقدیر شد.


علی سپهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 26 مرداد امسال دوره مدیریت چهار ساله دکتر افشارچی به اتمام رسید و از آن زمان وی برای کناره گیری و ورود رییس جدید اعلام آمادگی کرد.
وی یادآورشد: افشارچی اعلام آمادگی کرده بود که در صورت ورود رییس جدید، تمام امکانات و نیروهای دانشگاه آماده استقبال از وی خواهند بود.
سپهری با بیان اینکه مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه زنجان هفته آینده به حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می شود، از بازگشت دکتر محسن افشارچی برای ادامه فعالیت پژوهشی و آموزشی در دانشکده کامپیوتر خبر داد.
رییس روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: دکتر جمشید خلیلی که هم اکنون طی حکمی به سمت ریاست جدید دانشگاه زنجان منصوب شده اند، عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی و دانشیار گروه زراعت و اصلاح نباتات می باشد.
وی خاطرنشان کرد: جمشیدی از سال 73 وارد دانشگاه زنجان شد و به عضویت هیات علمی دانشکده کشاورزی درآمد.
سپهری ادامه داد: وی تمام مراتب مدیریتی این دانشگاه را تجربه کرده است و در آخرین پست مدیریتی خود ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان را برعهده داشته است.
رییس روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: وی پیش از ورود به این دانشگاه عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی بود و تجربه معاونت و مدیریت در این نهاد را دارد.
وی جمشیدی را متولد سال 1341 خواند و افزود: از وی تاکنون هشت طرح پژوهشی و 37 مقاله در نشریات داخلی و بین المللی و همایش ها منتشر شده است.
7319/596


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن