تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود درآمدهاي پايدار براي شهرها به دليل قواعد ناصحيح شهري/ لزوم تصويب سياست هاي کلان شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۳ (۹:۴۸ق.ظ)
نبود درآمدهاي پايدار براي شهرها به دليل قواعد ناصحيح شهري/ لزوم تصويب سياست هاي کلان شهري دبير مجمع تشخيص مصحلت نظام خواستار تصويب سياست هاي کلان شهري شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محسن رضايي در نخستين اجلاس مديريت يکپارچه شهري با بيان اين مطلب تصريح کرد: انتظار داريم هر چه سريع تر سياست هاي کلان شهري از سوي مسوولان شوراي عالي استان ها و ساير متوليان شهر تدوين شده و براي تصويب نزد مقام معظم رهبري برده شود.
وي افزود: اگر شاهد تصويب سياست هاي کلان شهري باشيم بدون شک نيمي از مشکلات کلانشهرها و ساير شهرها برطرف خواهد شد.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه هم اکنون اکثر درآمدهاي شهرها ناپايدار است خاطرنشان کرد: متاسفانه اکثر درآمدهاي شهرها درآمدهاي ناپايدار است زيرا نظام شهري روي قواعد درست نيست.
رضايي با تاکيد بر تمدن ايراني و اسلامي کشورمان اظهار کرد: مردم ايران در انتخابات و مشخص کردن سياست هاي کشور، نمايندگان مجلس و نمايندگان شوراها نقش اساسي ايفا مي کنند و در ساليان گذشته نيز وضعيت در کشورمان همين گونه بوده است.
وي ادامه داد: ايران هم اکنون به دنبال تمدن است نه امپراتوري و اعلام مي کنيم که جمهوري اسلامي ايران به دنبال تمدني پيشرفته در ميان کشورهاي اسلامي و کشورهاي منطقه است.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گروه داعش را ثمره و ميوه ناپاک صهيونيست ها دانست و بيان کرد: اگر هم اکنون شاهد تشکيل گروهي به عنوان گروه داعش هستيم اين گروه همان ميوه ناپاک صهونيست ها بوده که اکنون خود را به اين گونه نشان مي دهد.
رضايي تاکيد کرد: انتظار داريم سرمايه هاي مالي و اقتصادي کشور به جاي تمرکز در يک نقطه در سراسر شهرها و روستاها متمرکز شود تا از اين طريق شاهد کوچ مردم به سمت شهرها نباشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن