تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803061170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعشی شدن خانوادگی فرانسوی هااعدام واعظ بلژیکی توسط داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: داعشی شدن خانوادگی فرانسوی هااعدام واعظ بلژیکی توسط داعش


خانواده فرانسوی ۶نفره، برای پیوستن به داعش، به سوریه رفته اند. ارتش سوریه موفق به پیشروی در حومه شمالی حلب، حومه غربی حما، و به هلاکت رساندن تروریست ها در قنیطره شد. داعش یک واعظ بلژیکی را که برای برگداندن بلژیکی ها به سوریه رفته بود گردن زد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یک خانواده فرانسوی برای جهاد به سوریه رفته اند. یک زوج و چهار کودک که بین یک ماه و نیم تا چهارده سال سن دارند، سه هفته پیش بعد از ترک خانه خود در ویلفونتن واقع در منطقه ایزِر با هواپیما به مرز ترکیه - سوریه رفته اند. نزدیکان این خانواده اعلام کرده اند که هیچ خبری از آن ها ندارند.
دانلود        این خانواده از چند ماه پیش افراط گرا شده اند. «جانا» در پایان ماه اوت، خانه مادرش در اورلئان را ترک کرد. مادر این کودک از دختر سه ساله اش بی خبر است. وی از شوهر سابقش به دلیل ربودن فرزندش شکایت کرده است. مادر این کودک گفت: من از بیست و یکم ماه اوت از دختر بی خبر هستم. من نمی دانم که او کجاست.
کودک فرانسوی سفر کرده به سوریه/93/06/18
اِدی لورو و همسرش ژیان، خانه را در شهر ایزر ترک کردند. آن ها جانا و نوزاد یک ماه و نیمه شان و همچنین ماریا و مونسیبا دو دختر ژیان را نیز با خود به همراه برده اند. این دو خواهر به تازگی به مدرسه می رفتند. نزدیکان این خانواده بر این باورند که این زوج و فرزندان شان با هواپیما از ویلفونتن به استانبول رفته و سپس به مرز مشترک ترکیه و سوریه عزیمت کرده اند.
کودک فرانسوی سفر کرده به سوریه/93/06/18
برخی از نزدیکان این زوج از افراط گرا شدن این دو نفر سخن به میان می آورند. ژیان نقاب بر صورت می زد، دخترش را از رفتن به استخر بازمی داشت و به وی اجازه رقصیدن نمی داد. پدر این دختر و خواهرش نیز شکایت کرده است. ناپدید شدن این دو دختر پدرشان را شوکه کرده است. در این قسمت صدای پدر این دو دختر پخش شد. عبدالحکیم لابریاک پدر ماری و نصیبه در سخنانی خواستار محاکمه مادر این دختر شد. حکم بازداشت اروپایی برای این زوج که با چهار کودک ناپدیده شده اند، صادر شده است.
دومینوی پیروزی ارتش سوریه نظامیان ارتش سوریه موفق به پیشروی در حومه شمالی «حلب» شدند. نظامیان ارتش سوریه و نیروهای داوطلب مردمی با پیشروی در حومه شمالی  «حلب»، موفق به آزاد سازی شهرهای «نُبُّل» و «الزهرا» شدند. عملیات ارتش سوریه در این مناطق، موجب پایان یافتن حملات تروریست ها به این شهرها شد.
یکی از نیروهای داوطلب مردمی گفت: ما از نیروهای داوطلب مردمی در دو شهر «نُبُّل» و «الزهرا» هستیم. مردم این دو شهر در مقابل حملات تروریست ها به خوبی مقاومت کردند. ما در این عملیات توانستیم موجب توقف حملات گروه های تروریستی مسلح شویم. ما دیگر اجازه نخواهیم داد تروریست ها به دو شهر «نبل» و «الزهرا» نزدیک شوند. یکی از نظامیان ارتش سوریه گفت: تروریست ها مدت ها کنترل این منطقه را در اختیار داشته و چندین بار شکست خورده و به عقب رانده شده بودند. در این عملیات بسیاری از تروریست ها در کمین ارتش سوریه به هلاکت رسیدند. ما قبل از آن کمین هایی را برای به دام انداختن عناصر تروریست، طراحی و اجرا کرده بودیم و توانستیم آنها را در این منطقه شکست دهیم . این ارتفاعات بر شهرهای نبل  و الزهرا مُشرف است و با عقب رانده شدن تروریست ها، امنیت در این شهرها برقرار شده است.
دانلود      
همچنین، نظامیان ارتش سوریه موفق به پیشروی در حومه غربی «حما» شدند . نظامیان ارتش سوریه ضمن پیشروی در حومه غربی  «حما»، موفق به آزادسازی روستاهای «ارزه» و «بلحسین» شدند. عملیات موفقیت آمیز ارتش سوریه در این مناطق پس از شکست تروریست های «جبهه النصره» به وقوع پیوست. در حال حاضر درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست ها در اطراف این مناطق در جریان است.
دانلود       یکی از نظامیان ارتش سوریه گفت: با یاری خدای متعال، آزادسازی روستای ارزه پایان پذیرفت. ساختمانی که مشاهده می کنید، یکی از مکان هایی است که به تروریست ها تعلق داشت و از آن به عنوان یک پایگاه نظامی استفاده می شد. این ساختمان در عملیات ارتش منهدم شده است. همچنین، یگان های ارتش سوریه در حومه قنیطره، تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند. یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: این گروهک های تروریستی، با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند. رژیمی که دشمن اول سوری هاست. این گروه ها با نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی، به طور کامل حمایت و پشتیبانی می شوند. یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: این ارتفاعات برای رژیم صهیونیستی رویاست. این رژیم نتوانسته و نمی تواند بر این ارتفاعات یا بخشی هایی از کشور مسلط شود. این رژیم با موش هایش در منطقه نابود شده اند. و انشاء الله بر عهد خود باقی خواهیم ماند. با عزیزان این کشور عهد بسته ایم  که باقی بمانیم و پایداری و از ناموس و اموال آنها محافظت کنیم.

داعش یک واعظ بلژیکی را در سوریه گردن زد     

گروهک تروریستی داعش، در سوریه به تازگی یک واعظ بلژیکی را به ظن همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی بلژیک و مغرب گردن زده‌اند.
واعظ بلژیکی کشته شده توسط داعش/93/06/18
به گفته رسانه‌های بلژیک الیاس ازواج iliass azaouaj به سوریه رفته بود تا جوانان بلژیکی را که جهت پیوستن به نیروهای تکفیری به سوریه رفته‌اند به کشور بازگرداند.
واعظ بلژیکی کشته شده توسط داعش/93/06/18


منتصر الدعمه از پژوهشگران دانشگاه آنورسanvers و متخصص در مسائل تکفیری‌ها گفت: داعش الیاس را به اتهام همکاری با سازمان امنیت بلژیک گردن زده است. این کارشناس افزود: داعش 17 جنگجوی غربی دیگر را در زندان دارد که دو نفر آنها بلژیکی هستند.

ادعای دروغ رسانه های داعشی درباره فرودگاه دیرالزور با وجود تبلیغات منفی گروه های تروریستی و تکفیری مبنی بر اشغال فرودگاه نظامی «دیرالزور»  و غیر فعال بودن آن، شرایط عادی بر این فرودگاه نظامی، حکمفرما است و جنگنده ها و بالگرد های ارتش  سوریه به راحتی در این فرودگاه به زمین نشسته و یا به پرواز در می آیند. یکی از خلبان های نیروی هوایی ارتش سوریه گفت: امنیت در فرودگاه دیرالزور برقرار است. جنگنده های نیروی هوایی در شرایط عادی، ماموریت های خود را در این فرودگاه انجام می دهند. اوضاع امنیتی در فرودگاه و اطراف آن مساعد است. تبلیغات منفی که تروریست ها در خصوص این فرودگاه انجام می دهند کاملا دروغ است. همانگونه که مشاهده می کنید هم اکنون هیچ درگیری در این فرودگاه مشاهده نمی شود. جنگنده ها در امنیت کامل از فرودگاه به پرواز درآمده و در باند فرودگاه می نشینند و هیچ حمله ای به آنها نمی شود. ولی برخی رسانه ها به دروغ ادعا می کنند که هیچ فعالیتی در این فرودگاه انجام نمی شود. شما مطمئن باشید آنها به هدف شوم خود در پراکندن این شایعات نمی رسند. یکی از نظامیان ارتش سوریه گفت: این فرودگاه بسیار بزرگ است. بسیاری از نیروهای ارتش، نیروهای داوطلب و دیگر نیروها بخشی از فعالیت خود را از طریق این فرودگاه انجام می دهند. این نیروها نقشی اساسی در تامین امنیت این فرودگاه دارند. روحیه جنگندگی و مقاومت نظامیان ارتش سوریه و نیروهای داوطلب، از عوامل اساسی خنثی سازی عملیات و توطئه های دشمن در این فرودگاه و اطراف آن است.
دانلود      
جایگزین اخضرابراهیمی به سوریه می رود نماینده جدید سازمان ملل متحد در امور سوریه امروز نخستین سفر خود به سوریه و سایر کشورهای تاثیر گذار منطقه را آغاز می کند. استفان دی میستورا نماینده جدید سازمان ملل در امور سوریه در نخستین سفر خود به این کشور امروز به دمشق می رود.
استفان دی میتسورا نماینده جدید سازمان ملل در سوریه
دی میستورا قرار است با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و ولید المعلم وزیر امور خارجه دیدار کند. سفر دی میستورا به دمشق عصر امروز در ساعت 3 یا 4  آغاز خواهد شد. وی با فیصل مقداد معاون وزیر امور خارجه سوریه دیدار خواهد کرد. امروز این هیئت هیچ دیدار رسمی دیگری ندارد و طبق اطلاعات به دست آمده دیدارهای رسمی وی از فردا آغاز می شود. در این دیدارها درباره راه های دستیابی به راه حل سیاسی بحران سوریه گفتگو خواهد شد. این سفر سه روز طول خواهد کشید. رمزی عز الدین رمزی معاون دی میستورا که یک دیپلمات مصری است، در این سفر او را همراهی می کند. انتظار می رود وی با مقامات سوری به ویژه بشار اسد رئیس جمهور، ولید المعلم وزیر امور خارجه و همچنین هیئت هایی از مخالفان و در راس آنها نمایندگان هیئت  هماهنگی مخالفان داخل به ریاست حسن عبد الظیم دیدار کند.

آمریکا تمایلی به اعزام نیرو ندارد سخنگوی کاخ سفید از تصمیم باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، برای ادامه مبارزه با داعش در عراق و سوریه خبر داد. جاش ارنست، خطاب به خبرنگاران گفت: رئیس جمهور باراک اوباما، با وجود انتقادهایی که درباره نداشتن راهبرد برای مبارزه با تروریست ها وجود دارد، قصد دارد به مبارزه با داعش در عراق و سوریه ادامه دهد و قرار است سه شنبه (امروز، 9 سپتامبر 2014، برابر با 18 شهریور 1393)، با سران کنگره درباره طرح کاخ سفید در این باره رایزنی کند. جاش ارنست، سخنگوی رسانه ای کاخ سفید گفت: رئیس جمهور گفته است می خواهد هر جا که لازم باشد، برای حمله به آنهایی که آمریکا را تهدید می کنند، پیش برود. دیوید شِنکِر، کارشناس «موسسه خاور نزدیک»، واقع در واشنگتن گفت: آمریکا خسته شده است و رئیس جمهور، هیچ میلی به اعزام نظامی ندارد؛ مگر این که بتواند هم پیمانان ما را به اقدام، ترغیب کند. این موضوع ، شاید توانمندی های داعش را در محدوده هوایی تضعیف کند، اما بی شک نمی تواند زمینه ساز عقب نشینی و از بین رفتن آنها باشد.
دانلود
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن