تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798331169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار:استان مرکزی به عنوان قطب صنعت آلومینیوم کشور معرفی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار:استان مرکزی به عنوان قطب صنعت آلومینیوم کشور معرفی شود اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: این استان می تواند خود را به عنوان قطب صنعت آلومینیوم در تمام کشور و حتی منطقه خاورمیانه معرفی کند.


"محمد حسین مقیمی" عصر سه شنبه در جریان بازید از کارخانه آلومرول نوین اراک افزود: استانداری از ایجاد شهرک صنعتی آلومینیم در استان حمایت می کند تا تمام فعالان این عرصه در یک محدوده به فعالیت بپردازند.
وی ادامه داد: با توجه به فراگیر شدن استفاده از آلومینیوم در صنایع مختلف از قبیل اتومبیل و هواپیما سازی، گسترش تولید این محصول در استان مرکزی می تواند نقش بسیار موثری در توسعه همه جانبه این استان ایفا کند.
نماینده دولت تدبیر و امید در استان مرکزی، شرکت آلومرول نوین را نمونه ای موفق و ارزشمند از اجرای اصل 44 برشمرد و گفت: این شرکت یک نمونه بسیار خوب در راستای خصوصی سازی است چرا که از ابتدای کار تا به امروز همواره خط تولید خود را تقویت کرده و هر روز به میزان تولیدات خود می افزاید.
وی تاکید کرد: باید واگذاری شرکت ها و امور دولتی به بخش خصوصی بسیار هوشمندانه و با برنامه ریزی انجام شود تا با بهره وری در واحدهای تولیدی بالا رود و باعث ایجاد رونق و توسعه اقتصادی در استان و در نهایت کشور شود.
استاندار استان مرکزی اظهار کرد: شرکت آلومرول از ابتدای تاسیس نقش بسیار خوبی در توسعه اقتصادی کشور داشته است و حتی در جنگ تحمیلی نیز بسیاری از تجهیزات مناطق عملیاتی را تامین می کرد بنابراین صاحبان این شرکت باید تمام تلاش خود را در راستای حفظ این کارخانه آبرومند بکار ببندند.
مقیمی اظهار کرد: هم اکنون کشور نیاز به تولید یک میلیون تن آلومینیوم در روز دارد که با وجود شرکت های اراک، شیراز و بندرعباس تنها 350 هزار تن تولید می شود و این مهم نشان می دهد که در این صنعت جای کار بسیار زیاد بوده و استان مرکزی می تواند برای تولید 650 هزار تن دیگر برنامه ریزی های کاربردی داشته باشد.
مقیمی فعالیت چندین واحد صنعتی موفق را در مجموعه آلومینیوم پردیس نمونه ای از توانمندی بخش خصوصی برشمرد و گفت: این واحد صنعتی می تواند در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور فعال باشد و نمونه ای خوب برای معرفی توانمندی بخش خصوصی باشد.
وی گفت: این کارخانه نمونه بارزی از موفقیت بخش خصوصی در صنعت کشور است و ارزش افزوده ایجاد شده در این واحد تولیدی و اشتغال ایجاد شده نمونه بسیار خوبی از رشد اقتصادی است.
استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ، خواستار توجه صاحبان و مدیران صنایع فعال در استان مرکزی به مسائل رفاهی شد و گفت: برخی صنایع کشور دارای تیم فوتبال در لیگ برتر هستند که این مهم باید مورد توجه صنایع استان قرار گیرد.
همکاری با شرکت ایرالکو در خصوص انتقال کامل این شرکت از مکان فعلی به قطب صنعتی خیرآباد و تمدید مهلت اداره کل محیط زیست استان به دو سال برای انتقال این شرکت مهمترین خواسته مدیرعامل شرکت آلومرول نوین از استاندار مرکزی بود.
شرکت آلومرول نوین اراک با تولید بیش از 280 تن انواع شمش آلومینیوم با شرکت های بزرگ هواپیماسازی و اتومبیل سازی کشور همکاری می کند.
استان مرکزی با دو هزار و 900 واحد تولیدی و صنعتی دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت ایران است.ک/2
7115/559


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن