تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله اشرار و تروریستها به یک پایگاه مرزی در سراوان در هم شکسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمله اشرار و تروریستها به یک پایگاه مرزی در سراوان در هم شکسته شد زاهدان- ایرنا- یک منبع آگاه گفت: اشرار و تروریستهای مسلح با ورود به داخل خاک میهن اسلامی در منطقه سراوان قصد تعرض به یک پایگاه مرزی را داشتند که با اقدام سریع نیروهای قرارگاه قدس سپاه ناکام مانده و به آنسوی مرز متواری شدند.


این منبع آگاه به خبرنگار ایرنا افزود: بامداد امروز سه شنبه تعدادی شرور و تروریست مسلح در منطقه میل مرزی 171 شهرستان سراوان به یکی از پایگاه های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه حمله کردند که با رشادت رزمندگان سپاه و نیروهای بسیجی بومی و بلوچ منطقه متواری شدند.
وی افزود: اشرار مسلح پس از شکست به ناچار به آنسوی مرز و داخل خاک پاکستان فرار کردند.
در عین حال روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از درهم شکستن حمله اشرار و تروریست های مسلح به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان خبر داد.
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد؛ در ساعات اولیه بامداد امروز گروهی از اشرار و تروریست های مسلح با حمله به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان قصد تصرف آن را داشتند که با هوشیاری و مقاومت دلیرانه رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و نیروهای بومی بویژه بسیجیان دلاور بلوچ منطقه مواجه و عملیات مذبوحانه آنها درهم شکسته شد.

بنا به این گزارش مزدوران استکبار جهانی که از خاک کشور پاکستان برای سازماندهی و حمله به این پاسگاه استفاده کرده بودند، با تحمل تلفات سنگین متواری شدند.
هنوز هیچیک از مسوولان سیستان و بلوچستان در این مورد اظهار نظری نکرده است.
653


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن