تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخت استخر هلال احمر شیروان تا پایان سال باز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بخت استخر هلال احمر شیروان تا پایان سال باز می شود شیروان - ایرنا - معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: طرح ناتمام استخر شنای این جمعیت در شیروان تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.


"امیر معتمدی" روز سه شنبه در شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدفگذاری سازمان متبوع خود در سال جاری را اتمام طرح های نیمه تمام تا پایان سال عنوان و اظهار کرد: بودجه مورد نیاز برای تکمیل این طرح ورزشی در نیمه دوم امسال تخصیص خواهد.
استخر شنای جمعیت هلال احمر در شیروان، با گذشت سه سال از آغاز اجرای ساخت آن، همچنان غیرقابل بهره برداری است.
این در حالی است که این استخر در مهرماه 92 یکبار با حضور مسوولان کشوری این جمعیت افتتاح شد اما بلافاصله به دلیل وجود نقایصی در آن تعطیل شد.
رییس جمعیت هلال احمر شیروان بهار امسال از تخصیص سه میلیارد ریال اعتبار ملی برای تکمیل این طرح و خرید برخی از دستگاه ها و تسویه بدهی به دستگاه های خدمات رسان خبر داده بود.
"رمضانعلی مختاری" افزوده بود: از آغاز اجرای طرح تاکنون برای آن 18 میلیارد ریال اعتبار ملی هزینه شده که اکنون معطل یک میلیارد ریال اعتبار برای خرید برخی از تجهیزات از جمله هواساز است.
طرح یاد شده از سال 90 در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و 800 متر مربع آغاز شد.
مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز بهار امسال با اظهار شرمندگی از مردم شیروان به دلیل مشکلاتی که در بهره برداری از این استخر پیش آمده، از تکمیل و به بهره برداری رساندن آن در دو ماه آینده (یعنی تا نیمه تیرماه امسال) خبر داده بود.
شهرستان 157 هزار نفری شیروان، دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی است و مرکز آن شیروان با 85 هزار نفر جمعیت، تنها یک استخر شنا دارد که پاسخگوی انبوه نیاز مردم این منطقه نیست. ک/3
7186/626


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن