تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814749518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیر: شهرام جزایری همچنان در زندان می ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جهانگیر: شهرام جزایری همچنان در زندان می ماند تهران- ایرنا- رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در خصوص ادعای شهرام جزایری مبنی بر پایان یافتن محکومیتش، گفت: با توجه به پیگیری از دادگستری استان تهران، فعلا نظر دادگستری براین است که چزایری باید در زندان بماند.


به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ایرنا، «اصغر جهانگیر» روز سه شنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه معاون حقوقی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران افزود: اینکه خود متهم معتقد باشد محکومیتش پایان یافته کفایت نمی کند، بلکه باید مقام قضایی اعلام کند.
وی اضافه کرد: اگر فردی به اتهام دیگری در بازداشت نباشد ما حتی یک ساعت هم او را در زندان نگه نمی داریم.
جهانگیر تصریح کرد: دوران زندانی شهرام جزایری باید ظرف همین مدتها تمام می شده اما با توجه به پیگیری از دادگستری تهران فعلا آنها نظرشان این است که باید در زندان باشد.
جهانگیر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا متهم دیگری در این پرونده هست، نیز گفت: متهم دیگر را باید از سخنگوی قوه قضاییه بپرسید.
جهانگیر در خصوص آخرین وضعیت پرونده زندان شهرکرد نیز گفت: پرونده این زندان را به ریاست قوه قضاییه داده ایم که نتایج آن اعلام خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا کارکنان زندان تخلفی در این زمینه داشته اند یا نه گفت: در مورد اینکه حادثه ای اتفاق می افتد دلایل متعددی دارد اما اگر سهل انگاری از سوی مجموعه ما صورت گرفته باشد با آنها نیز برخورد لازم می شود.
وی در خصوص آخرین وضعیت استفاده از دستبند ها و پابندهای الکترونیک گفت: به ما قول دادند تا در روزهای آینده مشکلات برطرف شود تا بتوانیم از این دستبندها در برخی از نقاط کشور استفاده کنیم.
اجتمام(3) **7268** 9317 ** 1418


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن