تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820845183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرف 340 ميليون تومان هزينه براي بيمه کردن سکونتگاه‌هاي حومه اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۳۹ب.ظ)
صرف 340 ميليون تومان هزينه براي بيمه کردن سکونتگاه‌هاي حومه اروميه شهردار اروميه از صرف 340 ميليون ريال هزينه براي بيمه کردن 34 هزار از ساختمان‌هاي اطراف اروميه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حضرت‌پور اظهار داشت: در راستاي استحکام سکونتگاه‌هاي حاشيه‌نشين شهرستان اروميه حدود 34 هزار واحد را بيمه کرده‌ايم.
وي با بيان اينکه در حال حاضر يک هزار و 200 هکتار منطقه در اروميه وجود دارد که دسترسي به اين مناطق در مواقع اضطراري و بحراني بسيار مشکل است، ادامه داد: براي بيمه کردن سکونتگاه‌هاي حومه اروميه تاکنون 340 ميليون تومان هزينه شده است.
شهردار اروميه با تاکيد بر اينکه از استانداري آذربايجان غربي انتظار مي‌رود براي بيمه کردن سکونتگاه‌هاي روستايي اروميه بودجه‌اي را تخصيص دهند، افزود: به وجود آوردن احساس امنيت در جامعه بالاتر از خود امنيت است زيرا که بحران بعد از حادثه اتفاق مي‌افتد.
حضرت‌پور افزود: بيمه کردن ساختمان‌ها و همچنين استحکام سازه‌هاي سکونتگاه‌ها از جمله عواملي است که نقش مهمي در ايجاد آرامش رواني و احساس امنيت افراد به وجود مي‌آورد.
وي در پايان خطاب به معاون امور عمراني استاندار آذربايجان‌غربي خاطرنشان کرد: شهرداران استان با تمام توان آماده خدمات‌رساني به مديريت بحران هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن