تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804613024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد آرام با موجود خشونت طلب بي فايده است / هژموني منطقه از سمت استکبار به سمت مقاومت در حال حرکت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۴۵ب.ظ)
برخورد آرام با موجود خشونت طلب بي فايده است / هژموني منطقه از سمت استکبار به سمت مقاومت در حال حرکت است تغيير در برخي تحولات و معادلات منطقه موجب شد تا مقاومت اسلامي قدرت بيابد و هژموني منطقه از سمت استکبار به سمت مقاومت اسلامي حرکت کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي اکبر ولايتي مشاور امور بين الملل مقام معظم رهبري در همايش بين المللي علماي اسلام در حمايت از مقاومت فلسطين اظهار داشت: پس از اشغال فلسطين توسط رژيم اشغالگر قدس در سرتاسر فلسطين از بحر تا نهر و گسترش آن در سرزمين هاي عربي و اسلامي، تلاش و هدف صهيونيست ها و سرانشان بوده و است که مسئله فلسطين را خاتمه ببخشد.
وي ادامه داد: آنها مي خواهند ملت فلسطين را ناموجود فرض کنند و سرزمين فلسطين را گر نخوانند بلکه به آن اسرائيل بگويند و قدس ديگر به مسلمان ارتباطي نداشته باشد و به پايتخت ابدي آنها تبديل شود.
وي افزود: هدف آن پس از اشغال خاتمه بخشيدن و پايان دادن به فلسطين بود که آنها و حاميانشان هرگز فکر نمي کردند که يک وجب از خاک فلسطين را به صاحبان و به پناهنده هاي فلسطيني باز گرداند.
وزير امور خارجه سابقه کشورمان با اشاره به حقوق مردم فلطسين گفت: در زمين فلسطين در اشغال است حقوق اوليه فلسطينيان به صورت آشکار نقد مي شود و آنها از بازگشت و دسترسي به سرزمين مادي خود محروم هستند؛ ظلمي که بر مردم بي گناه فلسطين مي رود خشونت نهادينه اي است که توسط اين رژيم به نمايش گذاشته شده است که براي توصيف آن کليد واژه آپارتهايد وزني در مقابل آن ندارد.
ولايتي خاطر نشان کرد: همه ما در دو سه ماه اخير شاهد يکي از سخت ترين و وحشتناک ترين حملات رژيم صهيونيستي به باريکه غزه بوده ايم. که صهيونيست ها بيش از هزاران زن و کودک و مردم بي دفاع را به شهادت رساند و يا زخمي کردند و بيش از صدها خانه را تخريب کردند.
مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل در خصوص اين حملات گفت: در پي حملات 50 روزه رژيم صهيونيستي بيش از 58 هزار حمله توسط صهيونيست ها در منطقه اي کوچک اما متراکم رخ داده است؛ حمايت جهان اسلام از غزه يک ضرورت بسيار مهم و کار ساز بوده و است و جهان اسلام به نمايندگي از علما، نخبگان و برجستگان کشورهاي اسلامي گردهم آمده اند تا موضع جهان اسلام را در حمايت از مجاهدين فلسطين اعلام کنند.
وي گفت: امروز در سراسر جهان حقيقتي روشن شده که رژيم صهيونستي رژيمي نامشروع و خطرناک است و مطلبي که بزرگان اسلام از ابتداي اشغال فلسطين تاکنون بيان کرده اند و حضرت امام خميني (ره) نيز به عنوان يکي از تکيه گاه هاي سخنان خود در مقابل جهان اسلام به اين موضوع بارها اشاره داشته اند و امروز اين اشارات خلف صالح آن امام خامنه اي پيروي مي شود.
ولايتي با تاکيد بر حق مسلم فلسطيني ها اظهار داشت: فلسطين متعلق به همه فلسطينان است و ادامه اشغال آن ظلمي بزرگ و جبران ناپذير و خطري عمده براي صلح و امنيت جهاني است.
وي افزود: راهکارهايي که غربي ها و وابستگان به آنها براي حل مسئله فلسطين اعلام کرده اند به اصطلاح راه حل مسالمت آميزي است ولي در باطن راه حلي غلط و ناموفق است.
ولايتي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري درباره حل مشکل فلسطينيان گفت: راه حلي که رهبر معظم انقلاب فرموند اين است که ما راه حلي عادلانه و کاملا دموکراتيک را پيشنهاد کرديم همه فلسطينان چه ساکنان اصلي و چه افراد رانده شده که هويت فلسطيني خود را حفظ کرده اند اعم از مسلمان ، مسيحي و يهودي در يک همه پرسي عمومي با نظارت دقيق شرکت کنند تا ساختار نظام سياسي اين کشور را انتخاب نمايند و همه فلسطينياني که سالها رنج و آوارگي را تحمل نموده اند به کشور خود بازگردند و در اين همه پرسي شرکت و در تدوين قانون اساسي کشورشان شرکت نمايند آنگاه است که صلح برپا شده است.
وي تاکيد کرد: پيام روشن ما به دولت هاي اسلامي اين است که بياييد به ياري مظلوم برخيزيد؛ مردم جهان اسلام در مقابل ظلم و ستم هيچ گاه آرام نمي نشينند و براي تحقق اين هدف همه دولت هاي اسلامي بايد از اختلاف نظرهاي سياسي ضرف نظر کنند و همه با هم به کمک مظلومين بشتابيم که فلسطيني ها زير چنگال گرگ خون ريزي در حال دست و پا زدن هستند.
وي افزود: آگاه هستيد که وظيفه ضروري و اساسي جهان اسلام نسبت به مردم مقاومت و پيروزي غزه از سويي فراهم کردن امکانات حياتي مردم غزه و عکس العمل قوي مردن غزه در مقابل رژيم کودک کش و حاميانش است و از سوي ديگر ابراز براعت و تنفر با همدستان و حاميان حاکم بر تلاويز در سطح منطقه است.
مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل در خصوص تجهيز مردم فلسطين به سلاح نيز اشاره اي داشت و گفت: تجهيز و مسلح کردن گروه هاي مقاومت در تمامي فلسطين اعم از باريکه غزه و ساحل غربي رود اردن و کرانه باختري بايد پيگيري شود کساني که علاقه مند به فلسطين هستند بايد اقدامي در اين مورد انجام دهند. تنها چيزي که ممکن است از نفرت فلسطينيها بکاهد آن است که بايد قوي باشند و بتوانند در مقابل صهيونيست ها قدرت نمايي کنند؛
برخورد آرام و مفيد با موجود خشونت طلب بي فايده است و سازش مردم فلسطين با چنين رژيم گرگ صفتي امکان پذير نيست.
ولايتي با اشاره به تحولات موجود در منطقه گفت: با نگاهي به تحولات پيش رو درميابيم که تغيير برخي تحولات و معادل منطقه موجب افزايش قدرت مقاومت اسلامي شد از اين منظر که نظم نوين مد نظر غرب در منطقه تغيير کرد و هژموني منطقه از سمت استکبار به سمت مقاومت در حال حرکت است .
وي ادامه داد: اين تغيير در نظم نوين و نقش آفريني به موقع از سوي رهبران و بزرگان جهان اسلام مي تواند به پي ريزي تمدن اسلامي را بنا کنند و الگوي مردم سالاري را به عنوان تنها راه برون رفت عرضه نمايند.
وزير امور خارجه سابق کشورمان درباره افراطي گري هايي که امروز در منطقه را شاهد هستيم اشاره کرد و گفت: امروز شاهد رشد افراطي گري ها در برخي از مناطق جهان اسلام هستيم و کارهايي که افراطيون انجام مي دهند از قبيل کشتن مردم بيگناه چه سني و چه شيعه در منطقه باعث بعض و نفرت اسلام از اين افراد شده است و امت اسلامي از اين نوع وحشي گريها بيزار است.
وي افزود: زماني که اين نوع خشونت ها را واکاري مي کنيم و ارزيابي جدي تري نسبت به اين مسائل داريم درمي يابيم که همه اقداماتي که با نام اسلام تاکنون صورت پذيرفته به نام آمريکا و هم پيمان آن رژيم صهيونيستي در منطقه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن