تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819476620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بین المللی پیشرانش هوافضایی در اصفهان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش بین المللی پیشرانش هوافضایی در اصفهان برگزار می شود اصفهان - ایرنا- اولین همایش بین المللی و سومین همایش انجمن علمی پیشرانش هوافضایی ایران، روزهای سی ام مهر و اول آبان امسال در دانشگاه صنعتی مالک اشتر در شاهین شهر اصفهان برگزار می شود.


دبیر اولین همایش بین المللی پیشرانش هوافضایی ایران روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا هدف از برگزاری این همایش را رشد و ارتقای علوم و فناوری پیشرانش هوافضایی ، ارائه دستاورد های تحقیقاتی و ارتباط بین پژوهشگران داخل و خارج کشور عنوان کرد.
علیرضا مستوفی زاده گفت: این همایش به همت مجتمع دانشگاهی مکانیک و هوافضای دانشگاه صنعتی مالک اشتر و با مشارکت پژوهشگران دانشگاه ها، صنایع و مراکز تحقیقاتی در رشته های مرتبط از جمله مهندسی مکانیک، هوافضا، برق، مواد و شیمی و فیزیک برگزار خواهد شد.
وی محورهای همایش را سامانه های پیشرانش هوافضایی با سیستم گردنده و بدون سیستم گردنده، سامانه های پیشرانش هوافضایی مایع، جامد، مرکب، ژل، پلاسما، گاز سرد، مگنتو هیدرودینامیکی و هسته ای، سامانه های پیشرانش هوافضایی رفت و برگشتی، سامانه های میکروپیرانش و نانو پیرانش هوافضایی و سوخت، احتراق و آلاینده های سیستم های پیشرانش هوافضایی ذکر کرد.
رییس دانشکده مکانیک و هوافضای دانشگاه مالک اشتر گفت: مبانی و کاربرد طراحی و تحلیل، آیرودینامیک و آیروآکوستیک، دینامیک و ارتعاشات سازه، انتقال حرارت و ترمودینامیک سامانه ها و زیرسامانه های پیشرانش هوافضایی، یکپارچه سازی سامانه ها و زیرسامانه های پیشرانش هوافضایی و مواد، متالوژی و فناوری ساخت سامانه ها و زیر سامانه های پیشرانش هوافضایی از دیگر محورهای همایش است.
مستوفی زاده با بیان اینکه مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش تا 31 شهریور امسال تمدید شده ، افزود: آخرین مهلت ثبت نام نیز بیستم مهر است.
وی به ارسال تعدادی مقاله از خارج از کشور از جمله روسیه، ایتالیا، اوکراین و بلاروس به دبیرخانه همایش اشاره و اظهار کرد: تعدادی سخنران از دانشگاه های خارج از کشور از جمله دانشگاه توپولوف ایالت کازان روسیه نیز مهمان همایش هستند.
این استاد دانشگاه با تاکید بر اهمیت مبحث پیشرانش در مهندسی هوا و فضا گفت: پیشرانش، نیروی محرکه و قلب هر وسیله نقلیه است و با تبدیل انرژی می تواند نیروی رانش ایجاد کند.
وی با بیان اینکه این مبحث از دانش و فناوری سطح بالا و پیچیده برخوردار است، افزود: ایران در این زمینه گام های خوبی برداشته و برگزاری این همایش به پیشبرد آن کمک بسیار می کند.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی و کارگاه آموزشی نیز در کنار این همایش برگزار می شود.
دانشگاه صنعتی مالک اشتر در شهرستان شاهین شهر و میمه در 20 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
ت/7148/ 607/ 684


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن