تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820865711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف ما فتح بازار کشورهاي حاشيه خليج فارس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۱۱ب.ظ)
مديرعامل شرکت صنايع شير ژال: هدف ما فتح بازار کشورهاي حاشيه خليج فارس است مديرعامل شرکت صنايع شير ژال گفت: هدف عمده ما باتوجه به توليدات عالي محصولات لبني ما، فتح بازارهاي کشورهاي حاشيه خليج فارس است که با همت و تلاش مجموعه ما اين امر دور از دسترس نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد مرادي اظهار داشت:ما هم اکنون براحتي توان توليدروزانه تا300تن محصولات لبني در اين کارخانه داريم وسعي مي کنيم که تا اواخر امسال خط توليد مکانيزه پنير قمي را براي اولين بار راه اندازي کنيم.
وي افزود: من از سال 82 که اين مکان را خريداري نمودم، باهزار متر زمين و300مترزير بنا کار خود را آغاز نمودم و الحمدلله با اعتماد مردم به محصولات ما،هم اکنون به جايي که قرار داريم رسيده ايم که توانسته ايم براي بيش از140نفر فرصت شغلي ايجاد کنيم ودر صورتي که بخش دولتي از ما حمايت جدي بکند، مي توانيم که با توسعه اين کارخانه، فرصتهاي شغلي بيشتري را براي هم استاني هاي عزيز ايجاد کنيم.
وي با اشاره به اينکه توليدات محصولات لبني اين کارخانه از سالمترين توليدات محصولات لبني استان وکشور به شمار مي رود، خاطر نشان کرد: ما براي اينکه شيرهاي سالمتر و بدون آنتي بيوتيک تحويل بگيريم، حتي مبالغ بيشتري به دامداران مي دهيم تا مصرف کننده محصولات مابا اطمينان بيشتري به مصرف محصولات ما بپردازند.
مديرعامل شرکت صنايع شير ژال افزود: باتوجه به اينکه خود از اقشار ضعيف جامعه بوده ام وهرگز خودم را فراموش نکرده ام، تمام سعي وتلاشم براين بوده که براي کارگرانم امکانات بهتري تدارک ببينم تا آنهابا رفاه بيشتري به کار خود بپردازند.
مرادي به مشکلات اين کارخانه با اداره ماليات اشاره کرد و افزود: ماليات بر ارزش افزوده را در ابتدا از ما مي گيرند، اما اگر چکهاي دريافتي ما تبديل به پول نشود و برگشت بخورد، آن ماليات از جيب ما رفته است و اين درحالي است که ما ماليات برارزش افزوده را داه ايم اما پولي دريافت ننموده ايم. بهتر است که مسئولان مربوطه در اين زمينه چاره انديشي کنند تا ما توليدکننده ها اينگونه متضرر نشويم.
وي با اشاره به جو بدي که برعليه محصولات لبني که در اين اواخر به علت مصرف روغن پالم ايجاد شده است،عنوان کرد:من با قاطعيت اعلام مي کنم که ما در اين کارخانه تا کنون هرگز ازروغن پالم در محصولات خود استفاده نکردهايم و خيلي بهتر مي بود که متوليان امر بهداشت هرچه سريعتر به معرفين خاطيان بپردازند تا توليدکنندگان محصولات لبني سالم بيش از اين دچار ضرر وزيان نشوند.
مديرعامل شرکت صنايع شير ژال يک روش براي تشخيص شير سالم به مردم توصيه کرد و افزود: اگر مردم بخواهند شير سالم را از ناسالم تشخيص دهند، قسمتي از آن را به ماست تبديل کنند، اگر تبديل به ماست شد، آن شير سالم است.
مرادي به محصولات ارائه شده صنايع شير ژال به مردم قم اشاره کرد و گفت: اولين هدف اينكه خودمان را جزء خانواده مصرفكننده ميدانيم و اجناس ارائه گرديده از بهترين مواد دنيا استفاده شده چون ميدانيم ما ميبايستي بهترين باشيم و بر اين اصول استوار خواهيم بود.
مرادي بيان د اشت: هدف عمده ما باتوجه به توليدات عالي محصولات لبني ما، فتح بازارهاي کشورهاي حاشيه خليج فارس است که با همت و تلاش مجموعه ما اين امر دور از دسترس نيست.
وي گفت: محصولات فعلي اين شرکت در حال حاضر شير، ماست، دوغ پاستوريزه، خامه، ماست چکيده موسير دار و شير کاکائو ميباشد.
مدير عامل ورئيس هيات مديره شرکت صنايع شير ژال ادامه داد: با راه اندازي مدرنترين واحد توليدي جديد الاحداث اين کارخانه به وسعت 2000 متر مربع تا سال آتي توليد پنير سنتي قمي وانواع مختلف ديگر محصولات لبني به مجموعه توليدات اين کارخانه افزوده مي شود.
مرادي كسب گواهينامهي صنعت سبز در سال 91 از سازمان محيط زيست، دريافت تنديس واحد نمونه سال 92 ، اخذ گواهينامه سيستم مديريت كيفيت بر مبناي استانداردISO9001 از آلمان، توليدكننده نمونه صنايع تبديلي در سال 91 از وزارت جهاد، انتخاب واحد نمونه توليدي از وزارت بهداشت در سال 90، اخذ لوح سلامت از سوي وزارت بهداشت در سال 88، دريافت لوح تقدير از مؤسسه استاندارد در سال 89 و معرفي توليدكننده نمونه از سوي وزارت آموزش و پرورش طي سالهاي 85 الي 88 را از جمله افتخارات ارزشمندي اين شرکت برشمرد.
وي نگاه حمايتي خود را در طول سالها از تيمهاي فوتبال صباي قم ،فوتسال جوانان قم ، تيراندازي، دارت و کاراته بانوان و بسياري از تيمهاي ورزشي ادارات به صورت اسپانسر به عنوان خدمت به ورزش عنوان نمود و گفت: اين مسير هم جزء باقيالصالحاتي است كه از انسان باقي مي ماند و ورزش نيز ميتواند در گام اول براي من همان نگاه خدمت به مردم محروم باشد چرا كه خدمت به ورزش و ياري عزيزان ميتواند در كنار هم موجبات رضامندي پروردگار يگانه را دربر داشته باشد.
وي گفت: صنايع ژال اولين شركتي بود كه شير بدون آنتي بيوتيك را روانه بازار كرد و بر خود ميباليم كه محصولات شير ژال هم اكنون با بالاترين كيفيت ممكن در دسترس مردم خوب كشورمان قرار دارد.
مديرعامل شرکت صنايع شير ژال در پايان از همشهريان خواست که درصورت داشتن پيشنهاد ويا انتقادي، آن را به شماره پيامک30008460 ارسال ويا باشماره33443420 الي21 تماس حاصل نمايند.








»
تصاویر مرتبط




















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن