تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819908480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار قزوین: برپایی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار قزوین: برپایی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها ضروری است قزوین-ایرنا- فرماندار قزوین بر لزوم برپایی کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه های این شهرستان تاکید کرد و گفت: برپایی این کرسی ها در جهت رشد و اعتلای بینش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشجویان ضروری است.


به گزارش ایرنا به نقل از فرمانداری قزوین، سید "علی موسوی" روز دوشنبه در نشست کمیسیون امور دانشجویی شهرستان قزوین افزود: برپایی کرسی های آزاد اندیشی که از جمله دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه می باشد، می تواند به نشاط و پویایی دانشگاه ها کمک کرده و بستر رشد علمی، فرهنگی و ارتقای بینش سیاسی و اجتماعی دانشجویان را فراهم کند.
وی در ادامه با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه ها و امکان حضور جوانان در این مراکز علمی بدون داشتن استرس حضور در کنکور و باقی ماندن در صف ورود به دانشگاه، گفت: توسعه و گسترش دانشگاه ها یکی از برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که در رشد و توسعه کشورمان نقش مهمی ایفا کرده است.
این مسوول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به به نقش دانشجویان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه، اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از ظرفیت این قشر از سوی مدیران دستگاه ها و مسوولان سایر نهادها بتوان شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر قزوین بود.
وی در ادامه با اشاره استقرار دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در قزوین و تحصیل دانشجویانی از کشورهای مختلف در آن، گفت: با توجه به فعالیت گروه های تروریستی و جنایتکار در کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و افغانستان باید به تقویت فضای وحدت و همدلی و پرهیز از رفتارهای تفرقه افکنانه در فضای این دانشگاه توجه جدی شود.
فرماندار قزوین در ادامه از تحصیل 77 هزار دانشجو در شهرستان قزوین خبر داد و گفت: از این تعداد 38 هزار تن پسر و 39 هزار تن دانشجوی دختر می باشند.
موسوی در پایان با اشاره به اینکه نزدیک به یکهزار و 500 دانشجو در 16 خوابگاه خودگران شهرستان قزوین اسکان دارند، گفت: ساماندهی مناسب دانشجویان در مراکز خوابگاهی و ارایه خدمات مورد نیاز رفاهی به آنان نقش موثری در جلوگیری از تردد دانشجویان و اسکان در منازل مسکونی استیجاری و بروز ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی دارد و انتظار می رود مسوولان دانشگاه ها به این موارد و اعطای تسهیلات مناسب به دانشجویان خود توجه لازم را داشته باشند.
7392/ 614


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن