تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819246692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبارات فرهنگی کمیته امداد ایلام 25 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام احمدی:
اعتبارات فرهنگی کمیته امداد ایلام 25 درصد افزایش یافت
ایلام - خبرگزاری مهر: مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: اعتبارات فرهنگی کمیته امداد ایلام 25 درصد افزایش یافته است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین احمدی ظهر دوشنبه در ایوان اظهار داشت: هم اکنون بيش از 10 درصد دانشجويان در استان ايلام از حمايتهاي گوناگون فرهنگي و تحصيلي اين نهاد برخوردار هستند.

مديرکل کميته امداد استان ايلام تصريح کرد: در تابستان امسال حدود 27 مرکز فرهنگي و تربيتي در زمينه اوقات فراغت در اين استان فعاليت داشته که به دانش آموزان و دانشجويان خدمات دهي گوناگون داشته است.

احمدي اضافه کرد: امروزه با توجه به آسيبهاي گوناگوني که جامعه ما را تهديد مي کندتوجه به ساختارهاي فرهنگي و نياز فکري و فرهنگي جوانان و خانواده ها از اهميت بالايي برخوردار است و به اين خاطر اين نهاد توجه ويژه اي به موضوعات فرهنگي جامعه خواهد داشت.

مديرکل کميته امداد استان ايلام از اختصاص بيش از 51 ميليارد ريال اعتبار جهت انجام خدمات فرهنگي مددجويان اين نهاد در استان در سال جاري خبر داد و بيان داشت: اختصاص اين ميزان اعتبار نسبت به سال گذشته بيش از 25 درصد افزايش را نشان مي دهد.

مديرکل کميته امداد امام خميني استان ايلام از کمک 640 ميليون ريالي اين نهاد به مددجويان زلزله زده شهرستان آبدانان خبر داد و بيان داشت: به منظور رفع پاره اي از مشکلات خانواده هاي مددجوي زلزله زده 640 ميليون ريال از سوي اين نهاد به حساب خانواده هاي نيازمند واريز شده است.

وي اضافه کرد: اين مبلغ کمک به تعداد 540 خانواده آسيب ديده پرداخت شده که سهم هر خانواده 120 ميليون ريال بوده است.

مديرکل کميته امداد امام خميني استان ايلام از وارد شدن خسارت 100 ميليارد ريالي به مددجويان ساکن در مناطق مختلف شهرستان آبدانان در حادثه زمين لرزه بالاي 6 ريشتري  اين شهرستان خبر دادو گفت: براساس برآوردهاي کارشناسان اين نهاد بيش از 540 واحد مسکوني خانواده هاي مورد حمايت اين نهاد در روستاهاي زلزله زده آبدانان آسيب جدي ديده اند.

وي افزود: خسارت وارد شده به منازل اين مددجويان از حداقل 10 درصد تا 90 درصد برآورد شده که شامل منازل مسکوني، اصطبل،تآسيسات اب و برق ،لوازم خانگي و موارد ديگر بوده است.


۱۳۹۳/۶/۱۷ - ۱۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن