تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798577725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه تکنولوژی بی‌نظیر که هنوز روانه بازار نشده‌اند! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سه تکنولوژی بی‌نظیر که هنوز روانه بازار نشده‌اند!
معمولا رسم بر آن است که از فناوری ها و تکنولوژی هایی سخن بگویم که هم اکنون در دسترس عموم قرار دارد و با برشمردن ویژگیهای منحصر به فرد آنها، نقاط قوت و ضعف هر کدام در مقایسه با سایر رقبا مد نظر قرار گیرد. اما این دلیلی بر آن نیست که از تکنولوژی های فوق العاده ای که تازه شروع شده اند و در آینده به بازار خواهند آمد هیچ سخنی گفته نشود. بگذارید سه نمونه از این تکنولوژی ها را به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۳۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰ - 08 September 2014



سه تکنولوژی بی‌نظیر که هنوز روانه بازار نشده‌اند!
معمولا رسم بر آن است که از فناوری ها و تکنولوژی هایی سخن بگویم که هم اکنون در دسترس عموم قرار دارد و با برشمردن ویژگیهای منحصر به فرد آنها، نقاط قوت و ضعف هر کدام در مقایسه با سایر رقبا مد نظر قرار گیرد. اما این دلیلی بر آن نیست که از تکنولوژی های فوق العاده ای که تازه شروع شده اند و در آینده به بازار خواهند آمد هیچ سخنی گفته نشود. بگذارید سه نمونه از این تکنولوژی ها را به شما معرفی کنیم. به گزارش «تابناک» گوشی های هوشمند قطعا به عنوان پیشرو ترین نمونه ها از فناوری روز دنیای امروز بشر مطرح هستند. به گونه ای که این دستگاه ها به تدریج تبدیل به نقطه مرکزی شده اند که سایر فناوری ها در مدار آنها گردش میکنند و در ارتباط با آنها خود را معنا میکنند. این موضوع بیش از همه در خصوص تکنولوژی ها و فناوری هایی که در راه هستند و هنوز به بازار نرسیده اند بیشتر صدق میکند. فناوری هایی که بخشی از کنترل و عملکرد آنها از طریق گوشی هوشمند شما ممکن میشود. بگذارید با هم نگاهی به سه نمونه از این فناوری ها داشته باشیم:
سه تکنولوژی بی‌نظیر که هنوز روانه بازار نشده‌اند!

Digitsole – کفی های تعاملی برای کفش های شما! پاییز و زمستان در راه است و این موضوع فکر لباس ها و کفش های گرم تر را به ذهن هر کسی راه میدهد. اما نر شما در این مورد که بتوانید حرارت پاهای خود را در کفش های خود بدون توجه به اینکه به کجا میروید، تنظیم کنید، چیست؟ Digitsole فناوری است که دقیقا این امکان را برای شما فراهم میکند تا با استفاده از App هایی که برای اندروید و iOS طراحی شده، بتوانید حرارت و دمای کفش خود را تنظیم کنید:
سه تکنولوژی بی‌نظیر که هنوز روانه بازار نشده‌اند!

این فناوری در واقع یک کفی برای کفش های شما است که نه تنها کار یک کفی راحت را برای پاهای شما میکند بلکه با استفاده از ترموستات ها داخلی دمای پای شما را در یک دامنه تعریف شده تنظیم میکند. همچنین قابلیت Track یا رصد کردن مسیر شما و میزان کالری استفاده شده از طریق پیاده روی را برای شما مهیا میکند! PlayBulb – شمع های رنگی LED بدون شعله! در واقع یک شمع LED یک کشف خارق العاده و بی نظیر نیست، اما PlayBulb با ایجاد یک خلاقیت منحصر به فرد این نمونه را تبدیل به یک فناوری جالب و دوست داشتنی کرده است که شمع های گذشته را به فناوری موبایل روز پیوند زده است:
سه تکنولوژی بی‌نظیر که هنوز روانه بازار نشده‌اند!

این شمع ها با دو باتری قلمی کار میکنند و بعد از شروع به کار از طریق یک App برای اندروید یا iOS با گوشی هوشمند شما متصل میشوند. از طریق این App قادر هستید تا رنگ و میزان نور این شمع ها را کنترل کنید و یا حتی گوشی خود را تکان دهید تا شمع LED و بدون شعله شما به شکل اتفاقی به یک رنگ خاص تغییر کند. Mota SmartRing – دست بند متصل به گوشی هوشمند قطعا در خصوص ساعت های هوشمند تا کنون مطالب زیادی شنیده یا خوانده اید و در نمایشگاه IFC 2014 نیز بخش اعظمی از اخبار به این دست از گجت ها اختصاص داشته است. اما Mota SmartRing یک ساعت هوشمند نیست بلکه یک دست بند هوشمند است که با استفاده از بلوتوث به گوشی هوشمند شما – از هر مدلی که باشد – متصل و مرتبط میشود و به شما اجازه میدهد که اعلان های مربوط به تماس یا پیام را خوانده و از آنها مطلع شوید:
سه تکنولوژی بی‌نظیر که هنوز روانه بازار نشده‌اند!

این دستبند که ضد آب و لمسی است، امکان تعامل با انگشتان شما را نیز دارا است و از همه بهتر قابلیت شارژ به شکل Wireless را نیز دارا است. گفته میشود این دستبند در آینده قادر خواهد بود با حساب های کاربری شما در شبکه های اجتماعی نیز ارتباط برقرار کند. اینها فناوری هایی است که هنوز به بازار نیامده است و شاید مدت زیادی باید منتظر آنها بود تا به شکل گسترده در بازار مشاهده شوند. اما نکته ای که در همه این فناوری ها مشترک است، ارتباط آنها با یک نقطه مرکزی به نام گوشی های هوشمند است. بدون شک زندگی بشر اکنون در حال تبدیل شدن به یک زندگی «موبایل» و سیار است و این موضوع را به خوبی میتوان از نگاه به تولیدات و ایده های جدید شکل گرفته در علم و تکنولوژی تشخیص داد. حال اینکه شما چقدر با این موضوع راحت هستید و چقدر از موجودیت آن راضی یا ناراضی هستید، موضوعی دیگر است!












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن