تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

3870 پروژه ورزشی در کشور نیمه تمام است/ هئیت های ورزشی حمایت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین شهریان با مهر مطرح کرد:
3870 پروژه ورزشی در کشور نیمه تمام است/ هئیت های ورزشی حمایت می شوند
قزوین – خبرگزاری مهر: معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان گفت: هم اکنون سه هزارو 870 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم که تکمیل آن بالغ بر هفت هزارمیلیارد تومان بودجه می خواهد و با وضع موجود بالغ بر 50 سال هم زمان لازم دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، روسای هیئت های ورزشی استان قزوین و جمعی از سمن های جوانان استان قزوین به همراه مدیرکل ورزش و جوانان قزوین ظهر دوشنبه با رباب شهریان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

در حاشیه این دیدار رباب شهریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ورزش استان قزوین در ماه های اخیر پیشرفت قابل توجهی نسبت به گذشته داشته که ویترین آن کسب طلای رامین صفویه در رشته جودو و مدال برنز محسن شهبازی در رشته ووشو است.

وی با اشاره به اینکه ورزش در دولت تدبیر و امید جایگاه ویژه ای دارد افزود: نگاه دکتر روحانی به ورزش پویاست و رئیس جمهور ورزش را نوعی دیپلماسی می دانند و معتقدند با پیشرفت ورزش در کشور پیام صلح ایران به کشور های دیگر منتقل خواهد شد.

شهریان خاطرنشان کرد: شفاف سازی در همه حوزه ها اصلی ترین سیاست وزارت ورزش و جوانان در دوره جدیدی وزارتخانه است و شفاف سازی در همه بخشها با جدیت دنبال می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان تصریح کرد: لایحه قانون ورزش در حال تدوین است و به زودی برای تصویب به هیئت وزیران ارائه می شود که امیدواریم با تصویب این لایحه ورزش کشور یک جهش قابل توجهی از لحاظ ساختاری پیدا کند.

این مسئول بیان کرد: اساسنامه جدید هیئت های ورزشی کشور نیز در حال تدوین است و با تصویب این اساسنامه میتوانیم به هیئت های ورزشی کمک مالی و معنوی بیشتری ارائه کنیم تا سیاست وزارتخانه اجرایی شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "چه تعداد پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد" گفت: در حال حاضر سه هزار و 870 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که تکمیل آنها بیش از هفت هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و اگر این اعتبارات بموقع تامین نشود افتتاح این طرحها 50 سال طول می کشد.

شهریان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که "ماده 88 وزارت ورزش و جوانان استفاده از سالن ها را منوط به برنده شدن در مناقصه ها گذاشته است" خاطر نشان کرد : بازخورد ماده 88 لایحه ورزش مناسب نبوده و وزرات ورزش و جوانان تلاش می کند در برنامه ششم توسعه به این مسئله توجه ویژه ای کرده و نظر اهالی ورزش را در آن مشارکت دهد..

شهریان گفت: برای اولین بار در تفاهم نامه بین فدراسیون ها و وزارت ورزش و جوانان بحث حمایت از ورزش همگانی دیده شده که بر اساس آن فدراسیون ها موظفند 10 درصد بودجه سالیانه خود را به ورزش همگانی اختصاص دهند.

وی در خصوص انتخابات هیئت های ورزشی در استان ها بیان کرد: انتخابات هیئت های ورزشی باید در زمان مقرر انجام شود و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز لازم است به تحقق شایسته سالاری در این مجامع کمک کند.

رباب شهریان اظهارداشت: طراحی آئین نامه برای مجمع خیرین ورزشی ساز یکی دیگر از موضوعاتی است که در برنامه های اصلی وزرات ورزش و جوانان در اولویت قرار دارد و باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را یبریم. معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان با اشاره به اینکه قزوین یک استان صنعتی است یادآورشد: انتظار می رود صنایع استان قزوین از ورزش قزوین حمایت کنند و امکانات مناسبی را برای این استان از لحاظ ورزشی فراهم کنند تا ورزش توسعه بیشتری پیدا کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که "چه انتظاری از ورزشکاران اعزامی به اینچوآن دارید" گفت: امیدواریم در بازی های آسیایی این چوآن کره جنوبی بتوانیم نتایجی را که در گوآنگ ژو گرفته ایم تکرار کنیم و حتی در برخی رشته ها نیز برای اولین بار مدال بگیریم.

شهریان افزود: مربیان در بخش توسعه فرهنگی ورزشی کشور بسیار موثرند لذا باید از آنها حمایت شود تا دغدغه مالی و شغلی نداشته باشند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان گفت: حضور بانوان در بخش های مدیریتی ورزشی باید افزایش پیدا کند تا بتوانند به رشد و کمال خود در ورزش برسند زیرا مدیریت یک بانو در ورزش باعث برقراری ارتباط آن ها با بانوان ورزشکار می شود.

شهریان افزود: توجه بیشتر به رشته های پر مدال یکی دیگر از سیاست های وزارت ورزش و جوانان است که موفقیت در این حوزه باعث انگیزه دادن به جوانان کشور می شود.

وی در خصوص توجه بیشتر به تشکل های مردمی در برنامه های وزارت خانه اظهارداشت: برنامه هایی برای سمن های جوانان در حال تدوین است که با تصویب آن جوانان فعالیت های بیشتری در خوزه ورزش خواهند داشت.

این مسئول همچنین تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و بخش خصوصی هستند و انتظار می رود سمن ها در آینده ای نزدیک مشارکت بیشتری در کارها دلاشته باشند. شهریان در پایان ابراز امیدواری کرد ورزش قزوین روند رو به رشد خود را طی کند و به جایگاه اصلی خود در آینده ای نزدیک دست یابد.


۱۳۹۳/۶/۱۷ - ۱۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن