تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799422885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک های عامل واحدهای تولیدی را در کردستان به صورت ویژه حمایت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان مرادي:
بانک های عامل واحدهای تولیدی را در کردستان به صورت ویژه حمایت کنند
سنندج – خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود استان بانک های عامل باید واحدهای تولیدی و تعاونی ها را به صورت ویژه حمایت کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، سالار مرادی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه طرح های تعاونی کردستان در سنندج، اظهار داشت: سیستم بانکی آن ‌طور که باید و شاید در خدمت تولید کنندگان نیست و این وضعیت در استان کردستان وضعیت نامناسب ‌تری دارد. وی با اشاره به لزوم حمايت از واحدهاي توليدي در استان كردستان به عنوان يك نياز لازم و ضروري افزود: توسعه و تقویت واحدهای تولیدی و تعاونی ها می تواند مشکلات بیکاری استان را تا حدی کاهش دهد. نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که تعاونی ها در تقويت سرمایه گذاري و توسعه جامعه می توانند نقش بسزایی را ایفا کنند، ادامه داد: در هر جامعه پیشرفته ای تولید کنندگان رکن اصلی جامعه هستند چرا که می تواند در بحث سرمایه گذاری، تولید، اشتغالزایی و ایجاد بسترهای توسعه نقش داشته باشند. مرادی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر نزدیک به 10 کارخانه در استان کردستان به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت لازم بانک‌ ها به حالت رکود درآمده‌ اند و همین امر آمار بیکاری استان را افزایش می دهد. وی به اهميت ايجاد اشتغال در استان كردستان به عنوان مطالبه جدي مردم اين استان اشاره كرد و یادآور شد: تولید کنندگان علاوه بر ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم، با تولید ثروت استان را به سمت توسعه پایدار سوق می ‌دهند که این امر افزایش درآمد سرانه در استان را به دنبال دارد. نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر سوء استفاده برخی از افراد و نبود نظارت کافی برخی مدیران اجرایی باعث اتلاف اعتبارات و عدم اعتماد بانک ‌ها به مشتری‌ می‌ شود که این امر خود تا کنون صدمات زیادی را بر بدنه تولید و اقتصاد استان وارد کرده است. مرادی با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصي به حوزه توسعه تعاوني و همچنين سرمايه گذاري بيشتر در حوزه هاي مختلف در استان كردستان گفت: حمایت از تولید کنندگان و برنامه ریزی مناسب برای ورود بخش خصوصی می تواند بسیاری از مشکلات استان را حل کندئ و همین امر می تواند اعتبارات دولتی را در مسیرهای توسعه پایدار هدایت کند. وی در پايان سخنان خود در اين مراسم اظهار داشت: ایجاد تعاونی های زود بازده و اشتغالزایی های خرد می تواند به صورت موضعی مشکل بیکاری را حل کند و انتظار می رود  با برنامه ریزی مناسب در آینده نزدیک شاهد تحولی عظیم در حوه تعاونی ها و مشاکت های همگانی در کردستان باشیم. همزمان با هفته تعاون و طرح توليدي و تعاوني در سنندج و با حضور مسئولان استاني و شهرستاني افتتاح و به بهره برداري رسيد.


۱۳۹۳/۶/۱۷ - ۱۶:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن