تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798911351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد قاطع قوه قضاییه با مخلان امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور/ پشت پرده قاچاق مواد مخدر یک جریان سیاسی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در جمع خبرنگارن:
برخورد قاطع قوه قضاییه با مخلان امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور/ پشت پرده قاچاق مواد مخدر یک جریان سیاسی است
دادستان کل کشور گفت: مطلقا اجازه نخواهیم داد افرادی در کشور امنیت اجتماعی و اقتصادی را مختل کنند.


به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "سیدابراهیم رئیسی" دادستان کل کشور در حاشیه نشست معاونین سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که صبح امروز برگزار شد درباره این نشست و بحث‌های مطرح شده در آن اظهار داشت: این نشست با همت وزارت کشور تشکیل شد، نقش مدیران در ایجاد هماهنگی و همکاری میان همه بخش‌های امنیتی در کشور و کسانی که در حوزه سیاسی فعالیت می‌کنند نقش برجسته‌ای است.

 
وی اضافه کرد : به برکت حضور با بصیرت مردم و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری؛ دولت، دستگاه قضایی و همه بخش‌ها بیش از هر زمان دیگری امنیت مثال زدنی دارند، با همه تهدیداتی که در مرز و بوم کشور وجود دارد همچنین توطئه‌هایی که علیه نظام می‌شود آمار و ارقام نشان می‌دهد بیشترین امنیت و آرامش را در کشور و مرزهای آن داریم.
 
دادستان کل کشور گفت: امنیت کشور با وجود مرزبانان بیدار و حضور همه دستگاه‌های امنیتی کشور ایجاد شده که این هم باید نشاط سیاسی را در کشور فراهم کند. فعالان سیاسی ضمن برخورد با جریان‌های معاند و جرایم اجتماعی باید در یک فضای کاملا با نشاط در همه حوزه‌ها فعالیت داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری انتقاد را تاکید می‌کنند و تخریب را هرگز، افزود: آزادی بیان حتما باید باشد اما تهمت، افترا خط قرمز است که در قوانین ما این گونه تعریف شده، به دوستان حاضر در نشست تاکید کردم که اگر همه بر یک محور توافق کنیم و این محور قانون باشد بهترین تلاش است و بدانیدکه خلاف این حرکت و محور یک ضد ارزش است.
 
دادستان کل کشور درباره اقدامات دادستانی و تعامل آن در امنیت کشور اظهار داشت: دادستان‌های ما در مرکز استان و شهرستان در شوراهای تامین شرکت کرده و همکاری خوب امنیتی در این زمینه میان نیروی انتظامی، مرزبانان و شورای تامین استان وجود دارد، همکاری دادستان‌های سراسر کشور با مجموعه دست اندرکاران امور امنیتی بر اساس قانون است و برخورد با جرایم را تضمین می‌کند.
 
وی با بیان اینکه مطلقا اجازه نخواهیم داد مخلان امنیت اجتماعی و اقتصادی در کشور میدان‌داری کنند گفت: اراده جدی ما در کنار بخش‌های انتظامی و سیاسی وجود دارد و با هرگونه اخلال در امنیت اجتماعی و اقتصادی در مرزها و داخل کشور برخورد می‌کند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه به مسئله مواد مخدر و قاچاق آن اشاره کرد و بیان داشت: مسئله مواد مخدر از ناحیه برخی سودجویان است اما پشت قضیه ابرقدرت‌هایی وجود دارند که به ظاهر جریان انتفاعی اما در واقعیت یک جریان سیاسی بوده است به این معنا که نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان مواد سنتی را تبدیل به مواد صنعتی می‌کنند که آمار آن از سوی سازمان ملل بیان می‌شود و نشان می‌دهد که تعداد آن از روزهای قبل افزایش یافته است.
 
وی همچنین تاکید کرد: کیفیت و کمیت(مواد مخدر و قاچاق) با حضور نظام سلطه جنایتی علیه بشریت است که موجب هلاکت حرف و نسل خواهد شد، دستگاه قضا و استانداری‌ها برای برخورد با قاچاق مواد مخدر مصمم هستند.
 
دادستان کل کشور در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا برخوردهایی هم در زمینه قاچاق قرص‌های روان گردان هم وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: قانون آن تصویب شده و نیروهای ما موظف به برخورد با عاملان این جرائم هستند و برخوردها قاطعانه است.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن