تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798767377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان اصفهان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان اصفهان برگزار شد اصفهان- ایرنا- نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان اصفهان روز دوشنبه با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.


به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان در این جشنواره گفت: در تبلیغ برای تعاونی ها کوتاهی شده و هنوز باورمان درباره آنها نادرست است.
رسول زرگرپور افزود: همه فکر می کنند تعاونی مجموعه ای کوچک از افراد نا آشنا به امور است که با وجود در اختیار داشتن وام دولتی به تعطیلی کشیده می شود.
استاندار اصفهان تصریح کرد: این در حالی است که تعاونی ها می توانند با تعداد اعضای بالا و کارهای بزرگی که انجام می دهند سوددهی و صادرات داشته باشند.
دبیر این جشنواره و مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز اظهار کرد: پیشرفت و توسعه کشور میسر نیست مگر با توسعه فرهنگ تعاون.
"علیرضا تیغ ساز" افزود: هر سال همزمان با هفته تعاون این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ تعاون، معرفی برترین ها، ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین تعاونی ها، انتقال تجربه تعاونی های موفق به سایرین و بیان فرصت های موجود در بخش تعاون برگزار می شود.
مدیر امور تعاون اداره کل تعاون استان اصفهان گفت: گرایش های تعاونی های برتر شامل اعتبار، آموزشگاهی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی، تأمین نیاز مصرف کنندگان، حمل و نقل، خدماتی، دانش بنیان، زنان، سهام عدالت، صنعتی، عمران، فرش دستباف، کشاورزی، مسکن و معدنی است.
وی معیارهای اصلی انتخاب شرکت های تعاونی برتر را پایبندی به قانون بخش تعاون، عدم احراز تخلف از قانون در اداره امور تعاون، رعایت استانداردهای الزامی برخورداری کارکنان از شرایط قانون کار و بیمه، تراز مثبت اقتصادی، پرداخت چهار درصد حق تعاون و آموزش و میانگین رشد سرمایه تعاونی برشمرد.
به گفته وی تعداد 363 شرکت تعاونی به صورت داوطلبانه در سایت جشنواره ثبت نام کردند.
تیغ ساز با بیان اینکه بیشترین تعاونی های ثبت نام کرده در زمینه های خدماتی، صنعتی و کشاورزی فعال هستند، خاطرنشان کرد: در نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر کشور امسال دو تعاونی در بخش های مسکن و صنعتی از استان اصفهان برگزیده شد.
وی ابراز امیدواری کرد: در سالهای آینده استان اصفهان با داشتن بیش از هشت هزار شرکت تعاونی در بخش های بیشتری در جشنواره کشوری برترین های تعاونی موفق به کسب مقام شود و تعاونی های موفق بتوانند عنوان خود را بعنوان یک برند موفق به سایرین معرفی کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: وضعیت تعاون به جهت اسناد بالادستی و موارد قانونی از وضعیت مطلوبی برخوردار است و آنچه در این زمینه به چالش تبدیل شده، اجرا نشدن قوانین توسط دستگاه های مرتبط می باشد.
غلامعلی قادری افزود: در راستای بررسی دقیق وضعیت تعاونی ها در استان اصفهان با کمک اتاق تعاون استان مجموع قوانین و مقررات تعاون، مشوق های این بخش و نیز راهکارهای برون رفت از مشکلات بخش تعاون در سند اجرایی توسعه بخش تعاون استان احصا شده است.
وی با تاکید بر ساماندهی دقیق تعاونی های راکد گفت: هم اکنون 50 درصد تعاونی های استان در وضعیت رکود و نیازمند حمایت مالی و تامین زیرساخت هاست.
قادری افزود: در هفته تعاون امسال 96 طرح تعاونی در گرایشهای خدماتی، صنعتی، مسکن، مصرف و کشاورزی در سطح استان بهره برداری شد.
به گفته وی این طرح ها با سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار و 900 میلیارد ریال شامل یکهزار و 900 میلیارد ریال آورده اعضا و یکهزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی ایجاد شده است.
وی تاکید کرد: طرحهای مذکور برای هشت هزار و 77 نفر فرصت شغلی فراهم کرده و بیش از 50 هزار نفر به عضویت این تعاونی ها درآمده اند.
به گزارش ایرنا در این جشنواره 17 تعاونی بعنوان رتبه اول، اتاق تعاون استان اصفهان بعنوان اتاق تعاون برتر، یک اتحادیه برتر استانی، اتاق تعاون شهرستان کاشان، اتحادیه شرکت های تعاونی مصرف فرهنگیان و 17 تعاونی بعنوان رتبه دوم تجلیل شد.
حدود هشت هزار شرکت تعاونی در استان اصفهان ثبت شده است.
پ/7143/7148/ 607


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن