تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایت تحلیلی جهان بین نیوز: شعار کاهش رشد جمعیت روی محصولات بهداشتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سایت تحلیلی جهان بین نیوز: شعار کاهش رشد جمعیت روی محصولات بهداشتی شهرکرد - ایرنا - سایت تحلیلی خبری جهان بین نیوز درمطلبی باتیتر ˈشعار کاهش رشد جمعیت بر روی محصولات بهداشتیˈ به تحلیل موضوع کاهش جمعیت در کشور پرداخته است.


به گزارش ایرنا، سایت تحلیلی خبری جهان بین نیوز در این مطلب آورده است: یکی از کارخانه های لوازم بهداشتی کشور بدون در نظر گرفتن خطر کاهش رشد جمعیت، شعار کاهش رشد جمعیت را بر روی کالاهای خود درج می کند.
این گزارش می افزاید: چند سالی است که کاهش نرخ رشد جمعیت در کشور، تمامی دستگاه های اجرای و قانون گذاری را بر آن داشته که تا با اعمال یک برنامه جامع جلوی کاهش رشد جمعیت را بگیرند.
این مطلب ادامه می دهد: یکی از راهکارهای افزایش جمعیت تبلیغات است و این در حالیست که برخی برندهای داخلی برخلاف مقتضیات کشور کاهش رشد جمعیت را تشویق می کنند.
سایت تحلیلی خبری جهانی بین نیوز در این مطلب افزوده: "فرزند کمتر زندگی بهتر " یکی از شعارهای تاثیرگذار در کاهش رشد جمعیت بود که در یک برهه از زمان برای کاهش نرخ باروری بر روی بسیاری از کالاهای نقش بست.
این سایت خبری در مطلب خود مدعی شده است: در چند سال اخیر که تمامی دستگاه های عزم خود را جمع کرده تا بتواند با معضل کاهش رشد جمعیت مبارزه کنند برخی از کارخانجات کشور هنوز شعار "فرزند کمتر زندگی بهتر" بر روی محصولات خود درج می کنند.
در این مطلب ذکر شده است: بر روی برخی از کالاهای پرمصرف بالاخص کالاهای که بیشتر مادران برای کودکان خود استفاده می کنند، شعار کاهش رشد جمعیت را می توان یافت.
558/7361/


17/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن