تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش صهیونیست‌ها به گزارش جدید آژانس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: واکنش صهیونیست‌ها به گزارش جدید آژانس
وزیر امور راهبری رژیم صهیونیستی مدعی شده گزارش جدید آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران نشان می‌دهد این کشور "جاه‌طلبی‌های هسته‌ای" خود را کنار نگذاشته است.
باشگاه خبرنگاران: وزیر امور راهبری رژیم صهیونیستی مدعی شده گزارش جدید آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران نشان می‌دهد این کشور "جاه‌طلبی‌های هسته‌ای" خود را کنار نگذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری اسرائیل هیوم، "یووال اشتاینیتز"، وزیر امور راهبری رژیم اسرائیل در واکنش به گزارش فصلی یوکیو آمانو، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد: این گزارش نشان می‌دهد ایران هنوز از جاه‌طلبی‌های خود دست برنداشته است.

وی مدعی شد: این گزارش شاهد آشکاری بر رفتارهای متناقض ایران در زمینه برنامه هسته‌ای این کشور است. ایران هنوز تصمیم نگرفته تا فصلی جدید در روابط با دنیا باز کند.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که چند روز پیش منتشر شد جنبه‌های صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران را آشکار کرد اما صهیونیست‌ها باز هم برجنبه منفی قضیه،‌متمرکز شدند.

آژانس، علی‌رغم این از تعویق همکاری ایران در برخی زمینه‌ها انتقاد کرده و خواستار ارائه برنامه‌ای جدید از سوی ایران برای ادامه همکاری‌ها شده بود.

گفتنی است، وزیر امور راهبری رژیم صهیونیستی امروز برای دیدار با مقامات آمریکایی و مذاکره با آنها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران به واشنگتن می‌رود.






تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن