تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیفی: چینی‌ها ووشوکاری در اندازه من ندارند/ به دنبال رکورد نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی - اینچئون؛
سیفی: چینی‌ها ووشوکاری در اندازه من ندارند/ به دنبال رکورد نیستم
عضو تیم ملی ووشو گفت: در سالهای قبل چینی‌ها در وزن من هیچ ووشوکاری را به مسابقات اعزام نکردند به همین دلیل معلوم نیست کداوم ووشوکار را به اینچئون اعزام می کنند که اندازه من تجربه و مدال داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، ووشو از رشته های پرامید ایران برای کسب مدال در بازیهای آسیایی اینچئون است. رشته ای که در طول چند سال اخیر سیر صعودی داشته و در هر میدانی که شرکت کرده با دست پر به تهران بازگشته است.
 
در این بین محسن محمد سیفی که برای دومین بار حضور در بازیهای آسیایی را تجربه می کند از بخت های کسب مدال طلاست. ووشوکاری که از بعد از طلای گوانگجو 2010 هر چه مدال گرفته زرین بوده و برای دومین طلا در المپیک آسیایی برنامه ریزی کرده است. مدالی که می تواند نام او را در ووشو ایران جاودانه کند.
 
محسن محمد سیفی سال 1368 در زنجان متولد شد. سال 1379 زیر نظر رامین موحدنیا در رشته های رینگی وارد ورزش های رزمی شد و از سال 83 به ووشو روی آورد و سال 85 باوجود تلاش فراوان در اردوی تیم ملی نوجوانان موفق نشد به ترکیب اصلی برای مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کند. سیفی یک سال بعد در انتخابی تیم ملی همه رقبا را شکست داد و در مسابقات قهرمانی آسیا برنز کسب کرد. در ادامه یک مدال نقره از مسابقات قهرمانی جهان و پس از آن در بازیهای آسیایی صاحب مدال طلا شد. از سال 2010 تاکنون نیز طلای قهرمانی جهان، طلای جام جهانی، طلای قهرمانی آسیا، طلای کشورهای اسلامی و بازهم طلای جهان را کسب کرده است. 
 
وی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این دوره از بازیها گفت: عنوان چهارمی گوانگجو کار ورزشکاران را در این دوره دو چندان سخت کرده است. چرا که رسیدن به این جایگاه دشواریهای خاص خود را دارد که امیدوارم با تلاش همه ورزشکاران بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم که در صورت تحقق این امر کار بزرگی انجام شده است.
 
سیفی در مورد دیدار با رقیب چینی در این دوره از مسابقات گفت: هدف من کسب مدال طلا برای دومین دوره است و برای رسیدن به این مدال هم فرقی نمی کند با کدام حریف مبارزه می کنم. رقیب چینی هم مانند حریفانی از فیلپین، کره جنوبی و دیگر کشورهاست. 
 
این عضو تیم ملی ووشو ادامه داد: باور کنید برای شروع بازیها در اینچئون لحظه شماری می‌کنم و هیچ استرسی برای دیدار با رقیب چینی ندارم، چینی ها در چهار سال اخیر هیچ ووشوکاری را در این وزن شرکت نداده اند و نمی دانم کدام ووشوکار را اعزام می کنند که به اندازه من تجربه و مدال داشته باشد؟
 
وی در مورد رکوردشکنی در اینچئون گفت: در چهار سال گذشته سیر صعودی داشته ام و بعد از طلای گوانگجو در هر میدانی که شرکت کرده ام با مدال طلا به کار خود پایان داده ام، به فکر رکوردشکنی نیستم و فقط می خواهم در این دوره بازیها به مدال طلا برسم.
 
قهرمان دوره قبل بازیهای آسیایی در مورد حضور در جام جهانی بعد از اینچئون گفت: طبق قوانین جدید در مسابقات جام جهانی ووشوکاران باید هر روز وزنکشی کنند و این برای من مشکل ساز می شود و پس از مشورت با کادر فنی و مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتم در این دوره از مسابقات شرکت نکنم.
 
سیفی در پایان گفت: اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از کادر فنی و مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که این شرایط خوب را فراهم کردند تا در بهترین شرایط تمرین کنیم و به امید خدا با آمادگی بالا برای کسب یک نتیجه خوب به اینچئون اعزام می شویم.



۱۳۹۳/۶/۱۷ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن