تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820482020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشنويس رکورد بين المللي خود را جابه جا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۱۵ق.ظ)
مسابقات گرين کاپ ايتاليا؛ خوشنويس رکورد بين المللي خود را جابه جا کرد در مسابقات آزاد بين المللي گرين کاپ ايتاليا، در رشته تراپ دوتايي، سياوش خوشنويس توانست در رده بيست و ششم اين مسابقات قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم تراپ دوتايي کشورمان که براي شرکت در مسابقات گرين کاپ به ايتاليا سفر کرده است، با ترکيب سياوش خوشنويس، مسعود عزيزيان و امير چاوشي به مصاف حريفان قدرتمند جهاني خود رفتند.
در راند اول اين مسابقه، ملي پوشان ايراني همپاي ساير تيراندازان، به رقابت باهم پرداختند؛ اما در راندهاي دوم و سوم اين تجربه حضور بين المللي تيراندازان ايتاليايي، آمريکايي و روسي بود که بر اين مسابقه حاکم شد و در نهايت ملي پوشان ايراني، پس از جدال با قهرمانان اروپا و جهان، نتوانستند به فينال راه يابند.
در پايان اين رقابت ها سياوش خوشنويس با امتياز ۱۲۷، مسعود عزيزيان با امتياز ۱۲۵ و امير چاوشي با امتياز ۱۲۳ به ترتيب در رده هاي بيست و ششم، سي و يکم و سي و پنجم ايستادند.
اما اين نتايج در شرايطي رقم خورد که سياوش خوشنويس و مسعود عزيزيان توانستند رکورد خود در مسابقات جهاني آلماتي قزاقستان را به ترتيب ۶ و يک امتيازجابجا و بالاتر از مدال آوراني چون استفانو مزتا از ايتاليا و دارنده طلاي جهاني (بيست و هفتم گرين کاپ ايتاليا) و آجاي ميتال از هند و دارنده طلاي آسيا در سال هاي ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ (سي و ششم گرين کاپ ايتاليا)
گلين الر از آمريکا (۱۴۷)، الساندر چيانس از ايتاليا و دارنده مدال برنز قهرماني جهان در سال ۲۰۹۹ (۱۴۱) و ويتالي فوکف از روسيه و دارنده مدال طلاي قهرماني جهان در سال ۲۰۰۶ (۱۴۰) سکوهاي اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.
در بخش تيمي نيز تيم ملي کشورمان با کسب ۳۷۵ امتياز در رده نهم قرار گرفت و تيم هاي ايتالياA (412)، ايتالياB (410) و انگلستان (۴۰۱) مقام هاي اول تا سوم را کسب کردند.
گفتني است، در رشته تراپ مردان نيز علي حافظي و بابک يگانه، ورزشکاران کشورمان از فردا تمرين رسمي خود را آغاز و براي حضور در مسابقات آماده مي شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن