تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح و ساماندهی طرح هندسی محورهای غربی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام شهردار منطقه نه خبر داد: اصلاح و ساماندهی طرح هندسی محورهای غربی تهران خبرگزاری پانا : قائم مقام شهردار منطقه 9 از اصلاح و ساماندهی طرح هندسی در معابر سطح منطقه بصورت مستمر خبر داد و گفت: این طرح در راستای کاهش بار ترافیکی ورودی غربی پایتخت و ساماندهی تردد اجرایی شده و افزایش ظرفیت تردد در این معابر را دربرداشته است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور ساعت 08:42



به گزارش خبرنگار پانا،محمد خبازها ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: افزایش ضریب ایمنی در معابر شریانی و راهکارهای مربوط به اصلاح هندسی این بخش از پایتخت مورد بررسی کامل قرار گرفته و به مرحله اجرایی رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه های اصلاح هندسی در بزرگراه یادگار امام (ره) ، بزرگراه فتح ، میدان آزادی و خیابان آزادی طی سال گذشته و امسال نیز پیگیری شده ، افزود: سال گذشته بیش از 2 هزار و 600 متر اصلاح هندسی در این معابر اجرایی شد و در طول سالجاری نیز در بخشی از این محورها و به ویژه شریان های پرتردد صورت گرفت.

خبازها در خصوص اجرای طرح اصلاح هندسی در معابر پر تردد محدوده منطقه گفت: سال گذشته در تقاطعات بزرگراه یادگار امام (ره) با خیابان های دامپزشکی ، هاشمی ، نوری نیارکی و امام خمینی (ره) حدود 700 متر اجرایی شد.

وی ادامه داد: در بزرگراه فتح نیز حدود 750 متر اصلاح هندسی به شکل تعریض ، ایجاد رفیوژ میانی و کناری انجام و حدود 200 متر در رینگ داخلی و خارجی میدان آزادی ورودی بزرگراه جناح و لشگری اجرایی شد.

قائم مقام شهردار منطقه 9 اضافه کرد: علاوه بر این در مسیر غرب به غرب خیابان نوری نیارکی ، بلوار اصلی فرودگاه مهرآباد ، بلوار شبیری ، خیابان 21 متری جی نیز به واسطه مشکلات موجود حدود 1000 متر بهسازی معبر انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات و اجرای طرح های اصلاح هندسی در سالجاری نیز گفت: با گذشت 5 ماه از امسال نیز ، حدود 400 متر اصلاح هندسی در رینگ خروجی میدان آزادی به سمت انقلاب ، خیابان آزادی حدفاصل حیدرتاش تا شهیدان و ورودی میدان دکتر هوشیار صورت گرفت.

قائم مقام شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: طرح های اصلاح هندسی به منظور کاهش مسافت و زمان تاخیر خوردروها به معبر ، افزایش ایمنی ، کانالیزه کردن جریان ترافیکی در تقاطعات ، ساماندهی پیاده روها برای تردد معلولان و ایجاد پیوستگی در مسیر دوچرخه و افزایش باند سواره رو جهت تردد خودروها اجرایی شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اصلاح هندسی در معابر اصلی این بخش از پایتخت ، مشکلات ترافیکی محدوده رفع شده و موجب سهولت همراه با ایمنی بیشتر تردد خودروها و شهروندان شود. / محمد عمرانی / 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن