تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820452546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت 160 نفر از اعضای کانون های مساجد کردستان در طرح قرآنی 1448


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان گلباغی اعلام کرد:
رقابت 160 نفر از اعضای کانون های مساجد کردستان در طرح قرآنی 1448
سنندج-خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از رقابت 160 نفر از اعصای کانون های مساجد استان در طرح قرآنی 1448 خبر داد.



کامل گلباغی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هشتمین دوره طرح 1448 با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم از 22 خرداد همزمان با سراسر کشور در کانون های مساجد این استان نیز آغاز شد. وی با بیان اینکه استان سهمیه برپایی 37 کلاس اجرای این طرح قرآنی را داشت، عنوان کرد: دبیرخانه استان به دلیل استقبال پرشور مردم از این طرح اقدام به افزایش ظرفیت و تعداد این کلاس ها نسبت به میزان سهمیه ی  تعیین شده کرد. وی اظهار داشت: طرح بزرگ قرآنی 1448 در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با رویکرد حفظ موضوعی آیات قرآن مرتبط با سبک زندگی اسلامی در کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا شد. مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: سال گذشته 56 نفر از شرکت کنندگان در طرح 1447 این استان به عنوان برگزیده کشور شناخته شدند که امسال نیز این آزمون در بین 160 نفر از اعضای کانون های مساجد استان برگزار شد. گلباغی به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: آشناکردن آحاد مردم با درک موضوعی آیات، غنی سازی اوقات فراغت تابستان، ایجاد شور و نشاط معنوی و قرآنی در جامعه، اشاعه فرهنگ قرآنی و ترویج ارزش های اسلامی برگرفته از معارف قرآن و مشارکت در طرح ملی حفظ قرآن کریم از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.


۱۳۹۳/۶/۱۶ - ۱۵:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن