تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باقري نيا چرا استعفا داد ؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: باقري نيا چرا استعفا داد ؟
تيم نفت مسجدسليمان در انتهاي جدول حال روز خوبي ندارد ، باقري نيا نيز پس از يک نمايش تحسين برانگيز مقابل استقلال تهران استعفا نامه خود را تقديم کرده است که مورد موافقت مدير عامل باشگاه قرار نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه" مشکلات نفت مسجدسلیمان و به خصوص مشکلات مالی این باشگاه هم به بازیکنان و هم کادر فنی آن قدر فشار آورد تا جایی که مجید باقری نیا نتوانست با مشکلات و سنگ اندازی ها کنار بیاید و استعفا نامه نوشت و به باشگاه مهلت یک هفته ای برای انتخاب مربی جدید داد.

باشگاه نفت طبق قرار می‌بایست 40 درصد از قرارداد هریک از بازیکنان و کادر فنی را می داده است اما این امر محقق نشده بود و دوروز قبل از بازی مهم با استقلال قصد پرداخت 15 درصد قراردادها را داشتند که با واکنش شدید بازیکنان مواجهه شده و بعد از یک روز بازیکنان به شرط پرداخت 25 درصد مابقی در طول این هفته پول ها را گرفته اند و گفته اند در صورت پرداخت نکردن مابقی تمرین نخواهند کرد.

البته مشکلات مالی بازیکنان نفت تنها مسائل مالی نیست و این تیم اتفاقات عجیب دیگری را در اولین حضور خود در لیگ برتر دیده است.از خوابیدن سه نفردر اتاق های دونفره هتل تا سرگردانی در تهران به دلیل هماهنگ نبودن هتل و مشکلات ترخیص از هتل به دلیل بی پولی گوشه ای کوچک از مشکلات نفت مسجدسلیمان است.

بعد از استعفا نامه ی باقری نیا ، نظری مدیرعامل نفت آن را نپذیرفت و حال باید عکس العمل باقری نیا در قبال این تصمیم را دید. شایعاتی مبنی بر حضور رحمان رضایی در مسجدسلیمان شنیده می شود که تاکنون هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است.


نفت مسجد سليمانعبدالمجيد باقري نيا (سرمربي)ليگ برتر


1393/06/16 13:29  تعداد بازدید: 154





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن