تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805432539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید گندم از کشاورزان زنجان 83 درصد رشد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان منصوری:
خرید گندم از کشاورزان زنجان 83 درصد رشد دارد
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از خرید بیش از 215 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد و گفت: خرید گندم در مقایسه با سال قبل 83 درصد رشد دارد.



به گزارش خبرگزاری مهر، رسول منصوری با اشاره به اینکه 229 میلیارد تومان وجه پرداختی به کشاورزان در استان خواهد بود افزود: 83 درصد وجه گندم کشاورزان برابر با 191 میلیارد تومان واریز و مابقی آنها از سوی بانک عامل در حال پرداخت است که مبلغ فوق گردش اقتصاد کشاورزان استان را بهمراه خواهد داشت.   مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تصریح کرد : سیلوهای بخش خصوصی با ذخیره سازی 90 هزار تن ، کارخانجات آرد سازی با ذخیره 93 هزار تن رشد 5 . 2 برابری را داشته ، اتحادیه تعاونی روستایی با ذخیره 21 هزار تن در امر خرید تضمینی گندم سالجاری مشارکت داشته اند.  
 
منصوری با تاکید بر اینکه کیفیت گندم های خریداری شده مطلوب می باشد اضافه کرد: متوسط افت مفید و غیر مفید گندم های خریداری شده 1 درصد بوده و سن زدگی زیر 0.5 درصد می باشد. منصوری با اعلام اینکه خرید گندم در استان روزهای آخر را سپری می کند افزود : کشاورزان استان تا آخر شهریور سالجاری می توانند گندم های خود را به مراکز خرید گندم تحویل نمایند. وی افزود: میزان گندم مورد نیاز استان زنجان 120 هزار تن در سال می باشد که مازاد گندم های خریداری شده هم اکنون به استان های متقاضی ارسال می شود.  اجراي طرح فلاح براي 450 مددجوي زنجاني

مدير کميته امداد شهرستان زنجان از اجراي طرح فلاح براي 450 مددجوي زنجاني خبر داد.

 ابوالفضل عبداللهي اظهار کرد: کميته امداد در راستاي تقويت باورهاي ديني خانواده‌هاي زيرپوشش و با درک اهميت اين نياز در جامعه و تعميق باورهاي ديني، آشنايي مددجويان با مباني ديني و معرفتي، همگرايي با روحانيت و ارتقاي سطح آگاهي جامعه هدف اقدام به اجراي طرح فلاح و آموزش مددجويان مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه طرح فلاح با هدف آشنايي خانواده‌ها با منويات مقام معظم رهبري و پاسخگويي به شبهات ديني خانواده‌هاي زيرپوشش اجرا مي‌شود، افزود: امسال طرح فلاح براي 450 نفر از مددجويان زنجاني اجرايي شد. مرکز داوری اتاق بازرگانی زنجان در هفته اول مهرماه افتتاح می شود رئیس اتاق بازرگانی زنجان  با اشاره به اهمیت تشکیل این مرکز اظهار داشت: مرکز داوری در اکثر کشورهای دنیا به منظور حل و فصل اختلافات تجارو بازرگانان وجود داشته و ضرورت تاسیس آن در اتاق زنجان از سال ها پیش احساس می شد. غلامحسین جمیلی  در  نشست هم اندیشی مرکز داوری   افزود: از این رو با ایجاد مرکز داوری امیدواریم از مشکلات قضائی تجار در این مرکز حل و فصل و مراجعه بازرگانان و تجار به دستگاهای قضائی کاسته شود. دکتر طغری نگار مسئول مرکز داوری اتاق زنجان نیز از این مرکز به عنوان شاخص ترین مرکز حل مشکل بازرگانی یاد کرد و تصریح نمود حضور مرکز داوری فرصتی طلایی برای تجار استان است تا از طریق داوران خبره در این مرکز مشکل طرفین حل و فصل گردد.

آمادگی بانکها جهت پرداخت تسهیلات ریالی به صادرکنندگان استان زنجان نشست بررسی علل عدم جذب تسهیلات بانکی توسط صادرکنندگان استان زنجان در جلسه ای که به همین منظور با حضور نمایندگان بانکهای استان و دبیر اتحادیه صادرکنندگان برگزار گردید. در این نشست عطائیان دبیر اجرائی اتاق زنجان با اشاره به ارائه 90درصد تسهیلات بانکی از طریق بانک توسعه صادرات به صادرکنندگان استان اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین حجم تسهیلات از طریق شعب این  بانک در اختیار صادرکنندگان قرار می گیرد که باید علت عدم تمایل سایر بانکها به پرداخت تسهیلات را بررسی نماییم . مهدی رنگ رونا دبیر اتحادیه صادرکنندگان نیز ضمن تایید مطالب فوق گفت:تمامی صادرکنندگان جزء مشتریان بانک توسعه صادرات نیستند از اینرو تمایل به جذب تسهیلات از سایر بانکها از مهمترین خواستهای صادرکنندگان است.


۱۳۹۳/۶/۱۶ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن