تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805149561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش آب دبه‌ای در جنوب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فروش آب دبه‌ای در جنوب تهران
در حالی که مردم قیامدشت آب شرب خود را به صورت دبه ای از شرکت های فعال در فروش آب می خرند، بهره برداری از تصفیه خانه هفتم تهران که قرار بود تا پایان شهریور محقق شود و کیفیت آب لوله کشی این منطقه را ارتقا دهد یک ماه به تأخیر افتاد.
تسنیم: قیامدشت یکی از نقاط جمعیتی استان تهران است که در کیلومتر ۱۸ جاده خاوران در منتهی الیه جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است.

یکی از این مشکلات ساکنان قیامدشت مربوط به آب آشامیدنی است به طوری که آب آشامیدنی جمعیت حدودا ۵۰ هزار نفری قیامدشت که حالا دارای دانشگاه آزاد واحد تهران شرق با جمعیت سیال حدودا ۱۵ هزار نفری هم هست از چاههایی که اطراف این شهر حفر شده، تأمین می شود که به دلیل وجود املاح زیاد و سختی آب، این آب غیرقابل شرب است و معمولا جهت شست و شوی ظروف و دیگر کارها استفاده می شود.

قیامدشتی ها آب شرب خود را از فروشندگانی می خرند که آب را تصفیه کرده و به صورت دبه ای و با قیمت های خودساخته می فروشند. مردم این منطقه چند سالی است به امید بهره برداری از آب سد ماملو و افزایش کیفیت آب لوله کشی منازل مسکونی خود هستند اما عدم بهره برداری از تصفیه خانه شماره ۷ تهران امکان استفاده از منابع آبی سد ماملو را غیرممکن ساخته است.

تصفیه خانه شماره ۷ تهران که در فاصله ۸ کیلومتری جاده خاکی از سد ماملو به طرف روستای حصارامیر، در جنوب شرقی استان تهران قرار دارد، قرار بود بسیار پیش از این به بهره برداری برسد. این تصفیه خانه آب، به منظور تصفیه آب سد ماملو طراحی شده تا آب شرب مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان تهران را با کیفیت مطلوب تأمین کند اما در حالی که چهار سال از آبگیری سد ماملو می گذرد، هنوز تصفیه خانه شماره ۷ تهران و تأسیسات مربوطه برای تصفیه و انتقال آب این سد آماده نشده و مردم در مناطق هدف؛ همچنان از آبی کم کیفیت استفاده می کنند.

محمد پرورش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ابتدای تیرماه سال جاری در خصوص آخرین وضعیت این تصفیه خانه اظهار داشت: دلیل تأخیر در بهره برداری از این پروژه، نبود چند قطعه اساسی در تکمیل آن بود که برنامه ریزی شده به زودی این قطعات وارد شده و در تصفیه خانه نصب شود.

وی افزود: تا پایان شهریور ماه سال جاری تصفیه خانه هفتم تهران به بهره برداری می رسد و این امکان فراهم می شود تا از منابع آبی سد ماملو برای ارتقای کیفیت آب جنوب و جنوب شرق استان تهران استفاده کنیم.

اما اکنون بعد از گذشت حدود دو ماه از این اظهار نظر، حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص آخرین وضعیت این تصفیه خانه می گوید: تصفیه خانه آب هفتم تهران تا پایان مهرماه به مدار بهره برداری می آید تا بتوانیم با استفاده از این تصفیه خانه، آب سد ماملو را به جنوب تهران و شهرستان های واقع شده در این محدوده برسانیم و شاهد افزایش کیفیت آب در این مناطق باشیم




تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن