تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805503481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاطره این دولت برای نسل های آینده مانگار خواهد شد/امام رضا(ع) راه اعتدال را به ما آموخت/ جناح راست و چپ معنایی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس جمهور:
خاطره این دولت برای نسل های آینده مانگار خواهد شد/امام رضا(ع) راه اعتدال را به ما آموخت/ جناح راست و چپ معنایی ندارد
رئیس جمهور گفت: این دولت خدمتگزار همه مردم است و راست و چپ و این جناح و آن جناح مفهومی ندارد و همه ما عاشق ایران ،انقلاب ، اسلام و خاندان رسالت هستیم و بر آن افتخار می کنیم.


به گزارش گروه دولت باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اجتماع بزرگ مردم استان خراسان رضوی در حرم مطهر هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت،حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اعلام کرد: محاسبات سه ماهه اول سال۹۳ تایید می کند ایران اسلامی خوشبختانه از دوران رکود عبور کرده و امروز روزی است که باید برای رشد و رونق کشور، دست به دست هم دهیم.

حسن روحانی که پس از زیارت بارگاه ملکوتی آن امام همام در صحن جامع رضوی ، در اجتماع بزرگ مردم صحبت می کرد، اظهارداشت: دولت قدم های بزرگی برداشته و با حمایت مردم و هدایت های رهبری ، قدمهای بزرگتری برخواهد داشت و اگر تا امروز ما توفیقی به دست آورده ایم در سایه اتحاد و وحدت ملت بزرگ ایران بوده است.

رییس شورای اقتصاد در ادامه تصریح کرد: پایان امسال انشاء الله رشد تورم به مراتب از ۲۰ درصد کمتر خواهد بود. ما در زمینه انرژی و نفت و گاز امسال شاهد تحول چشمگیر خواهیم بود و تا پایان سال در زمینه نفت احتمالا رشد حدود ۸ درصدی را تجربه خواهیم کرد که این افتخار بزرگ برای ملت بزرگ ایران است.

دکتر روحانی به مساله آب به عنوان معضل اصلی کشور اشاره کرد و گفت: دولت قدمهای بسیار مهمی را برای مهار آب و بهره وری بهتر از منابع آبی برداشته و برای امسال و چهار سال آتی ۱۰ میلیارد دلار در این زمینه اختصاص داده است.

رییس جمهوری اظهارداشت: امسال علاوه بر بودجه ها و اعتبارات گذشته که برای آب پیش بینی شده بود ۲ میلیارد دلار برای آب و مهار آبهای روان و اجرای طرحهای مختلف کانال کشی و زهکشی تخصیص داده ایم و تا پایان امسال ۳ سد در استان افتتاح خواهد شد و طرحهای دیگری هم در دست اجرا است.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع محیط زیست اشاره کرد و گفت: دولت قدمهای اولیه را برای مشکلات محیط زیست برداشته است و امروز در شهرهای بزرگ و پرجمعیت با توزیع بنزین مناسب، آلودگی هوا کمتر شده و در سال ۹۳ بنزین یورو ۴ را برای مشهد نیز اختصاص خواهیم داد و در کنار آن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید و راه اندازی بخشی از مترو مشهد ، به بهبود وضعیت محیط زیست این شهر کمک خواهد کرد.

رییس جمهوری با اشاره به برنامه های دولت در عرصه سلامت و امنیت غذایی جامعه نیز گفت: ما برای تامین امنیت غذایی اقشار ضعیف جامعه ، حدود ۱۰ میلیون نفر را زیر پوشش امنیت غذایی قرار داده ایم و در حد توان آن را توسعه خواهد داد.

رییس شورای عالی امنیت ملی در ادامه افزود: ما اکنون در بخش اقتصاد ، سیاست داخلی و خارجی ، فرهنگ و مسایل اجتماعی به نقطه ای رسیده ایم که شاید سال گذشته برای ما تصور رسیدن به این نقطه ، باورکردنی نبود. امروز در مسیر توسعه ایران عزیز و قدرتمند هستیم و یکی پس از دیگری بر مشکلات اقتصادی فائق آمده ایم و خواهیم آمد.

دکتر روحانی سپس به موضوع امنیت منطقه پرداخت و گفت: دولت بالاترین قدمها را برای امنیت و ثبات منطقه برداشته و بیشترین کمک را برای نجات مردم عراق و ایجاد امنیت و ثبات نسبی در آن کشور ،جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

رییس جمهوری افزود: البته در عراق مردم و مرجعیت عراق بالاترین ایثار و تلاش و فداکاری را انجام داده اند اما اگر کمک ملت ایران و دولت ایران نبود امروز شاهد آن نبودیم که در عراق امنیت نسبی مستقر شود و بحمدالله روزبه روز منطقه از دست تروریست ها نجات یابد.

دکتر روحانی گفت: اگر همت ملت ایران و تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری نبود امروز شاهد پیروزی مردم غزه بر رژیم جنایتکار صهیونیستی نبودیم و اگر امروز ما می بینیم امنیت نسبی در سوریه و لبنان برقرار شده در سایه تلاش این ملت بزرگ است.

رییس جمهوری اظهارداشت:امروز مسوولیت بسیار سنگینی را بردوش داریم و این مسوولیت سنگین را در صورتی می توانیم به انجام برسانیم که دست به دست هم دهیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت همدلی و وحدت همه اقشار جامعه برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی ، گفت: اگر تا امروز ما به توفیقی دست یافته ایم در سایه اتحاد و وحدت ملت بزرگ و عزیز ایران بوده است. همه باید دست به دست همه دهیم و همانطور که رهبری فرمودند جناح ها و افکار متفاوت اشکالی ندارد اما یادمان باشد که همه داخل یک کشتی نشسته ایم و دولت واحد بر این سرزمین حاکم است.

رییس شورای عالی امنیت ملی با تاکید مجدد بر ضرورت وحدت تصریح کرد: برای ایران، نظام ، توسعه کشور ، تعالی اخلاق و فرهنگ این جامعه ، هدف ما باید واحد باشد و همه باید در کنار هم قرار گیریم و این ملت را به اوج و شکوهی برسانیم که مورد نظر پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار باشد.

دکتر روحانی افزود: این دولت خدمتگزار همه مردم است و راست و چپ و این جناح و آن جناح مفهومی ندارد و همه ما عاشق ایران ،انقلاب ، اسلام و خاندان رسالت هستیم و بر آن افتخار می کنیم و می بالیم.

رییس جمهور گفت: برای ما ایرانی بودن ، پیرو امام بودن ، وحدت این سرزمین ، انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان ، حمایت از یکدیگر ودولت خدمتگزار و خادم ملت، افتخار است.

دکتر روحانی در ادامه با اعلام اینکه روز یکشنبه هیات دولت در شهر مشهد تشکیل جلسه می دهد ، تصریح کرد: مساله مورد بحث در این جلسه هیات دولت بافت فرسوده اطراف حرم و حاشیه نشینی در شهر مشهد خواهد بود. انشاء الله این دو معضل رفع گردد.

رییس جمهوری افزود: ۱۲۹ طرح عمرانی برای استان خراسان فردا در شورای اداری اعلام خواهد شد و تمام این طرح ها در سال ۹۳ و ۹۴ اجرایی ، تکمیل و افتتاح خواهند شد.

رییس جمهوری در ابتدای سخنانش نیز اظهارداشت: آرزوی همه ایرانیان و شیعیان این است که در چنین شبی در کنار بارگاه این امام همام باشند و این سعادتی برای همه زائران و دولت خدمتگزار است که امشب به زیارت این مرقد منور تشرف یافته است.

دکتر روحانی گفت: امام هشتم، امام بزرگ شیعیان و امام پرافتخار برای ایرانیان و سرزمین پارس و پارسیان و شیعیان و اقوام مختلف سرزمین ایران است.

رییس جمهوری اظهارداشت:امام هشتم راه وسط و اعتدال را انتخاب کرد و راهی را بر مبنای تدبیر امامت برگزید . او از شعار افراطیون و تندروها نترسید که بگویند چرا امام هشتم در برابر دعوت یک خلیفه جائر تسلیم شده است که او تسلیم نشده بود.

دکتر روحانی افزود: امام رضا(ع) راه وسط، راه اعتدال و راه تدبیر را در زندگی سیاسی به ما آموخت. او علیرغم اینکه پیام مامون را رد نکرد و بعد از اصرار قبول کرد، در برابر قبر پیامبر آنچنان سخن گفت که نارضایتی خود را به گوش جهانیان رساند. او از فرصتی که دشمن برایش فراهم کرده بود، بهره برداری کرد.

رییس جمهوری اظهارداشت: ایران با زور شمشیر، اسلام و ایمان نیاورد و ایرانیان با عشق به اسلام و فهم بلندشان در شناخت دین راستین و خاندان رسالت و اهل بیت، راه اسلام و عشق به امیرالمومنین و اهل بیت عصمت و طهارت را برگزیدند. ایران فهیم، شرافتمند ، قهرمان، آگاه و هوشیار، خود برترین و بهترین راه را که راه خاندان رسالت بود ، برگزید .

دکتر روحانی همچنین با توصیف خراسان به عنوان سرزمین ادب و ادبیات و تاریخ ، اعتدال ، فرهیختگان ،علم، انقلاب ، ایستادگی و مرجعیت و فقاهت، گفت: این شما بودید که در ۲۲ خرداد سال ۹۲ پرچم اعتدال را در این شهر برافراشتید و با حضور قهرمانانه خود در شهر مشهد، حماسه بزرگ را آفریدید و زمینه را برای دولت اعتدال در این کشور فراهم کردید.

رییس جمهوری با بیان اینکه امروز افتخار همه ما این است که مشهد پایتخت معنوی ایران و ایرانیان و شیعیان و عاشقان خاندان رسالت است، افزود: انشاء الله این سرزمین ،سرزمینی است که گره همه مشکلات ایران، جهان شیعه و دنیای اسلام را باید بگشاید.

امام جمعه مشهد نیز پیش از سخنان رییس جمهوری در سخنانی با خیر مقدم به دکتر روحانی و هیات همراه و تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) ، گفت که امیدواریم توفیقات این دولت کریمه تحت مدیریت داهیانه و ارزشمند رییس جمهوری محبوب و فرزانه و در پرتو منویات حکیمانه مقام معظم رهبری، در جهت تعالی و پیشرفت اهداف مقدس انقلاب اسلامی بیش از پیش افزون شود.

آیت الله حاج سیداحمد علم الهدی ابراز امیدواری کرد که خاطره دوران دولت تدبیر و امید در کارگزاری و مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عنوان پر درخشش ترین دوران مدیریت این نظام ، در ذائقه این ملت حتی برای نسل های آینده باقی بماند.





تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن