تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنیه: سلاح مقاومت سلاحی مقدس است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هنیه: سلاح مقاومت سلاحی مقدس است
کد خبر: ۴۳۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴ - 06 September 2014


معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه سلاح مقاومت سلاحی مقدس است، گفت: ما هیچ گونه توافقنامه‌ای را که به سلاح مقاومت لطمه بزند، نمی‌پذیریم.

به گزارش  (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد: سلاح مقاومت، سلاحی مقدس است و اگر از ما بخواهند سلاحمان را کنار بگذاریم به شرطی می‌پذیریم که اسرائیل نیز سلاح خود را را کنار گذاشته و از فلسطین و سرزمین‌ ما بیرون برود. زمانی که اسرائیل و اشغالگری‌ وجود دارد مقاومت و پایداری نیز وجود دارد و این حق گروه‌های مقاومت است که هرچه را که می‌توانند در اختیار داشته باشند.

وی گفت: اولویت‌های ما در حال حاضر بازسازی نوار غزه و شکستن محاصره، تقویت وحدت ملی و پایان دادن به مشکلات است.

هنیه تاکید کرد: آنچه در اروپا و آمریکای لاتین و در مقابل کاخ سفید رخ داد بیانگر بزرگترین همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین برای اولین بار از زمان اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌هاست.

وی بار دیگر از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا اقدامات لازم را برای پیوستن فلسطین به سند رم جهت محاکمه رهبران اسرائیلی در دادگاه کیفری بین‌المللی، اتخاذ کند.

هنیه اظهار داشت: زمانی که محمود عباس سند مقدمه پیوستن فلسطین به معاهده رم را به گروه‌های فلسطینی ارائه کرد، ما همگی آن را امضا کردیم. ما خواهان جنگ نشدیم و به سمت جنگ نمی‌رویم اما اگر دشمن بخواهد وارد چنین جنگی شود ما نیز آماده‌ایم. دشمن همواره حمله کرده و به کشتن و ویرانی اقدام می‌کند اما مردم ما و گروه‌های مقاومت همواره آماده بوده‌اند.

وی تاکید کرد: مقاومت پیش از آنکه جنگ به پایان برسد، پیروزی نظامی به دست آورد که در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی درس داده خواهد شد و ما پیروزی نظامی را با پیروزی سیاسی تکمیل کردیم.

هنیه افزود: مقاومت و پیروزی موجب وحدت ماست اما اولویت‌های امروز ما که همگان باید برای آن تلاش کنند، بازسازی، پایان دادن به محاصره و بازگشایی دائم مرزها بدون هیچ مشکل یا مانعی است.

وی گفت: در مذاکرات سیاسی که با نظارت مصر آن انجام شد ما به خواسته‌هایی دست یافتیم چرا که ما همواره در تحقق خواسته‌هایمان پایدار بودیم و از جمله این خواسته‌ها بازگشایی مرزها، پایان محاصره، بازسازی و احداث بود و دوم مسائلی است که بررسی آن را به زمان دیگری موکول کرده‌ایم از جمله احداث بندر و فرودگاه و بازداشت شدگان فلسطینی و مساله سوم مسائلی از جمله سلاح مقاومت، تونل‌ها، توانایی‌های مقاومت و حق مردم فلسطین در خصوص مقاومت است.

هنیه گفت: اسرائیل فشارهای زیادی را اعمال کرد تا توافقنامه آتش بس شامل سلاح مقاومت و توانایی‌ها و امکانات آن باشد اما ما اجازه نمی‌دهیم که هیچ گونه توافقی براساس سلاح مقاومت صورت بگیرد و به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم که توافقنامه‌ای را امضا کند که به حق مردم ما در مقاومت لطمه وارد کند و هیچ گونه توافقنامه‌ای را در خصوص تونل‌ها یا هر چیزی که در خصوص آزادی مردم و مقاومت ما در خصوص تمامی ابزارهایی که برای دفاع از خود از آن استفاده می‌کنیم، نمی‌پذیریم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن